Specialiştii afirmă despre avocado că ne ajută să ţinem în frâu colesterolul rău, oferind totodată şi senzaţia de saţietate, ferindu-ne de constipaţie.

Când vine vorba despre grăsimi, acestea sunt de două feluri, cele rele care trebuie evitate cu orice preţ şi cele bune din care face parte şi avocado.

Având totodată şi un conţinut ridicat de fibre, proprietăţi detoxifiante, va ţine sub control inclusiv nivelul de zahăr din sânge.

Un simplu avocado îţi oferă peste 20 de nutrimenţi benefici, pe lângă vitamine şi minerale, acidul folic fiind esenţial mai ales în timpul sarcinii atât pentru bebeluş cât şi pentru mămică.

Are rol antioxidant

Acest rol este oferit mai ales de cantitatea marea de vitamina C, esenţială pentru menţinerea sistemului cardiovascular sănătos şi pentru prevenirea îmbătrânirii premature, în timp ce vitamine D de care se bucură are grijă de masa ta osoasă.

Nici vitamine E nu este de trecut prea uşor cu vederea, aceasta fiind esenţială pentru sistemul nervos la fel ca şi vitaminele A, B6, B12,K ce se regăsec din plin în acest fruct.

Află cum poţi scăpa de celulită cu ajutorul unui avocado AICI

Îmbunătăţeşte memoria



Tot complexul vitaminic de care se bucură avocado ajută la împiedicarea dezvoltării celulelor canceroase, în timp ce ajută la îmbunătăţirea memoriei datorită conţinutului de acizi graşi ce ţii pune la dispoziţie.
În cazul în care nu ştiai avocado are şi proprietăţi afrodisiace, asta datorită conţinutului de potasiu şi fibre care reglează fluxul sângelui pentru a facilita funcţia erectilă.

Bucură-te cât de des poţi de acest fruct minunat şi menţine-ţi sănătatea optimă.

Are grijă de silueta ta

Fiind o sursă bună de grăsimi monosaturate, avocado are grijă de silueta ta, iar prin aportul de fibre te ajută să combaţi foamea şi să te bucuri un timp mai mare de senzaţia de saţietate.

În plus ţine cont de efectele sale anti-inflamatoare ce ţi le oferă, fiind un remediu naturist eficient în special în caz de artrită.

Poate fi combinat cu orice fel de aliment, poate înlocui pâinea dimineaţa, poţi să îl adaugi în salate, supe creme, shake-uri sau smoothie-uri.