Dacă îţi doreşti să slăbeşti într-un timp relative scurt, urmează o dietă cu carne albă, slabă, lactate, legume şi fructe, care-ţi aduce zilnic un aport caloric de circa 1.400 de calorii.

Suc de lămâie înainte de micul dejun

Înainte de micul dejun, pregăteşte-ţi un pahar cu apă caldă în care ai pus sucul proaspăt de la o lămâie. Amestecă bine şi bea lichidul pe stomacul gol. Nu numai că te va hidrata, dar îţi va curăţa ficatul de toxine şi va accelera metabolismul.

Fructe şi nuci la prima masă a zilei

Alege o combinaţie de două fructe pentru micul dejun, de pildă un măr cu o portocală, şi o mână de nuci, alune de pădure sau migdale. Toate îţi dau energie peste zi şi elementele nutritive necesare.

Un plus de proteine la prânz

La prânz, ai nevoie de surse sănătoase de proteine. Aproximativ 150 de grame de carne de pasăre sau peşte sunt de ajuns la a doua masă principală a zilei, cu atât mai mult cu cât le vei alătura garnitură de legume. În următoarele patru ore n-ar trebui să-ţi mai fie foame.

Citeşte continuarea articolului pe clickpentrufemei.ro