De cele mai multe ori, durerile articulare sunt cauzate de o inflamaţie. Când aceasta se agravează şi nu o mai poţi ţine sub control, se poate ajunge la afectarea severă a mobilităţii şi la dureri mari. Din fericire, totul poate fi remediat cu ajutorul unei alimentaţii echilibrate.

„Pune-ţi la regim” întreaga bucătărie

Goleşte frigiderul şi cămara de alimente care contribuie la dezvoltarea durerilor articulare. Renunţă la carbohidraţi, sarea în cantităţi mari, grăsimile nesănătoase (trans) şi alimentele bogate în grăsimi saturate.

Menţine sănătatea articulaţiilor tale cumpărând şi consumând:

Legume pline de vitamine şi fitonutrienţi (dovlecei, ardei roşu, roşii, ciuperci)
Condimente care să-ţi anime mesele şi papilele gustative: ghimbir, usturoi, scorţişoară
Produse lactate cu grăsimi sănătoase, care încetinesc absorbţia de carbohidraţi (brânză de vaci, iaurt, brânză mozzarella)
Fructe bogate în substanţe nutritive şi fibre (mere, avocado, rodie).

Descoperă pe clickpentrufemei.ro şi alte trucuri care ajută la calmarea durerilor articulare