Un metabolism lent este principalul responsabil pentru acumularea cu uşurinţă a kilogramelor şi pentru starea de sănătate precară. Iată cum poţi să îţi accelerezi metabolismul şi să te bucuri din plin de un corp sănătos!

Ai apelat de-a lungul anilor la tot felul de diete şi nu ai obţinut nici un rezultat? Este posibil ca metabolismul tău să aibă un proces mai lent de ardere a grăsimilor, astfel că este necesar să aplici nişte mici trucuri prin care să îţi intensifici arderile şi să obţii rezultatele dorite.

Apa este un element vital

Da ştiu, crezi că bei suficientă apă, însă sunt zile în care abea dacă bei un pahar de apă deşi nu simţi senzaţia de sete. Ei bine, în momentul în care apare senzaţia de sete, acesta este semnalul organismului că este deshidratat şi are nevoie urgentă de apă. Dar nu este necesar să se ajungă acolo. Fără apă suficientă consumată zilnic ficatul tău va fi forţat să muncească mai mult pentru a menţine un echilibru corespunzător în organism. Pentru a-ţi activa metabolismul începe să bei măcar o cană de ceai verde cu lămâie, eventual dimineaţa în loc de cafea şi asigură-te că ai o sticlă de 2 litri cu apă la îndemână din care să bei pe tot parcursul zilei.

Nu te panica dacă mergi mai des la baie, ese un proces normal necesar mai ales rinichilor pentru a se curăţa şi pentru a menţine un echilibru la nivelul vezicii urinare.

Pune ceasul să sune mai devreme

Trezitul de dimineaţă are un impact extrem de benefic asupra metabolismului tău. Ideal ar fi ca în fiecare zi să te trezeşti la aceiaşi oră şi să ajuţi organismul să îşi formeze o rutină a lui. Acest aspect va ajuta şi în procesul de slăbire. După ce a sunat ceasul nu te ridica brusc din pat, acordă-ţi câteva minute pentru a te dezmetici, apoi ridică-te lent şi după ce ţi-ai făcut ritualul de ingrijire savurează o cană de ceai verde cu lămâie, ia micul dejun săntos şi apoi poţ să te apuci de celelalte sarcini zilnice.

Află care sunt proteinele sănătoase de care ai nevoie AICI

Unele alimente stimulează metabolismul

Ai grijă să se regăsească în dieta ta legume verzi, proaspete dar şi lactate şi încearcă să nu faci exces de nici un produs. Lactatele te vor ajuta prin aportul lor de calciu adus să stimuleze intensificarea arderilor şi să dezvolte frumos masa ta musculară.

Nu uita nici de alimentele cu un conţinut bogat în fier, deoarece acestea ajută la o mai bună oxigenare a sângelui şi la o bună circulaţie sangină. Astfel alege să consumi ori de câte ori ai ocazia pătrunjel, spanac, broccoli, fără a le prepara termic.

Nu uita de sport

„Astăzi este o zi grea la serviciu, voi începe de mâine să merg la sală”, aşa încep dezechilibrele în organismul tău. Mişcarea fizică contribuie la fel de mut ca şi apa la activarea metabolismului tău. Mişcarea ar trebui să fie o prioritate în fiecare zi, deoarece aceasta înseamnă sănătate, kilograme mai puţine, mobilitate mai bună şi o stare de spirit capabilă să se concentreze mai bine.

Nu te înfometa

Orice problemă ai avea nu te înfometa, reducerea drastică a consumului de alimente va determina organismul tău să reţină absolut tot ce primeşte de la tine ulterior. Evită pe cât posibil produsele procesate, respectă orele de masă şi nu uita să te odihneşti. Ţine cont de faptul că sănătatea este mai bună decât toate.