Marilena T. e o tânără de 21 de ani, care studiază Psihologia.

Kilogramele în plus, aduse în cazul ei de modificările hormonale, i-au creat destule neplăceri.

Fata recunoaşte însă că a contribuit şi ea la creşterea în greutate cu unele obiceiuri nesănătoase.

„Mâncam foarte mult şi nu la ore fixe, iar pâinea era nelipsită de pe masă. Tot timpul mi-era foame.

Când mă uitam la televizor aveam şi o gustare sau ceva de ronţăit lângă mine.

Îmi făceam rău, dar mi-am dat seama abia când hainele au început să nu mă mai cuprindă“, ne-a spus tânăra.

Şi-a fixat un obiectiv realist

După ce a citit mult despre diete, a decis să-şi creeze singură regimul alimentar.

Şi-a făcut un plan de slăbire care să o scape de cel puţin 5 kilograme în câteva luni.

A reuşit să dea jos 7 kilograme, în mai puţin de 3 luni.

Înainte: 69,5 kg

„Ştiu că nu e mult, dar după dietă nu m-am mai îngrăşat. Nu am ţinut un regim de slăbire anume, dar auzisem că grepfrutul îţi mai taie pofta de mâncare.

Aşa că înainte cu o jumătate de oră de fiecare masă, mâncam un grepfrut.

Dimineaţa, între 7.00 şi 8.00 consumam carne slabă cu ou fiert sau cereale cu lapte ori brânză cu roşii.

La prânz, aveam fie salată cu carne la grătar, fie tocăniţă sau supă ori ciorbă.

Masa de seară, între 19.00 şi 20.00, era compusă din salată cu bucăţi de pui sau brânză cu legume ori paste cu legume“.

Cât a ţinut regimul, Marilena a mers şi la sală.

După: 62 kg

„La început făceam câte o oră de fitness, de două ori pe săptămână. Apoi am încercat şi aerobicul." Acum are 62 kg.

Câştigă CU POVESTEA TA! 1 x Shake BIO Life

Trimite-ne povestea ta despre cum ai reuşit să slăbeşti şi te premiem.

Ne poţi trimite e-mail pe adresa [email protected], în care ataşezi şi poze de dinainte şi după ce ai slăbit. ­