Aquatique, 10 ani de creşteri spectaculoase (P)

1 2 jpg jpeg

La numai un an de la lansarea pe piaţă, în anul 2008, Aquatique a primit distincţia “Grand Gold Medal” de la Institutul Internaţional de Selecţie a Calităţii, Monde Selection, Bruxelles, fiindu-i recunoscute astfel calităţile deosebite.

Potrivit topului celor mai bune produse pentru copii, realizat în anul 2016 de către Forbes România, apa oligominerală naturală Aquatique a fost desemnată câştigătoare la categoria “Apă minerală plată pentru sugari şi copii mici”. Pe piaţa apelor minerale naturale, Aquatique are o cotă de piaţă în volum de peste 5% (ianuarie-mai 2017), conform datelor companiei Romaqua Group. Exportul de apă minerală naturală oligominerală Aquatique se realizează în China, iar anul acesta se preconizează intrarea pe piaţa Statelor Unite şi a Marii Britanii. Dacă în 2007 au fost îmbuteliaţi 7 milioane de litri de apă oligominerală naturală Aquatique, în 2016 s-a ajuns la aproape 45 de milioane de litri. În fiecare din ultimii trei ani, vânzările au crescut cu 50%, iar anul acesta se previzionează vânzări de peste 65 de milioane de litri.

Creşterile spectaculoase se datorează în special calităţilor intrinseci ale apei şi anume conţinutului extrem de redus în sodiu, 1 mg/l, precum şi conţinutului scăzut în minerale, reziduul sec fiind de 104 mg/l, calităţi ce o recomandă pentru prepararea hranei bebeluşilor, dar şi în dietele fără sare ale adulţilor.

2 jpg jpeg

Apa oligominerală Aquatique este îmbuteliată de Romaqua Group, companie cu capital autohton privat, cu 19 ani de activitate, ce are în portofoliu branduri de succes: Borsec (ape minerale naturale), Stânceni (apă minerală naturală), Aquatique (apă minerală naturală oligominerală), Giusto (băuturi răcoritoare), Giusto Natura (băuturi răcoritoare plate), Albacher, Dorfer şi Mühlbacher (bere). Romaqua Group are peste 2.000 de angajaţi şi o cifră de afaceri de peste 155 milioane de euro.