Exerciţiile faciale reprezintă o metodă care ajută la atenuarea ridurilor care se poate aplica împreună cu loţiunile sau cremele cu efect antirid.

Contra ridurilor din jurul buzelor

De o parte şi de alta a gurii, aşezi mâinile pe obraji, tragi uşor pielea spre urechi în timp ce pronunţi litera „o”, apoi închizi gura şi menţii poziţia cât numeri până la 5. Repetă mişcarea de 10 ori. Un alt exerciţiu constă în ţuguirea buzelor şi ridicarea lor către nas. Din nou, păstrezi poziţia 5 secunde.

Gata cu ridurile de expresie sau „laba gâştii”!

Duci degetele la tâmple, întinzi pielea spre exterior, apoi închizi şi deschizi ochii rapid, de 5 ori. Cobori uşor pleoapele până simţi o tensiune uşoră, numeri până la cinci şi le ridici.

Te-ar mai putea interesa: Cum să scapi de ridurile din jurul ochilor

Împotriva liniilor fine de pe frunte

Te întinzi pe spate, cu ochii deschişi, ridici sprâncenele cât mai mult, apoi, cu degetele, tragi spâncenele cât mai mult în jos. Repeţi exerciţiul de 10 ori.

Citeşte şi: Măşti antirid preparate în casă (VIDEO)

Un alt exerciţiu care previne apariţia mai multor riduri pe frunte şi le estompează pe cele deja existente este cel care implică sprâncenele. Stând pe spate, ridici sprâncenele cu degetele şi le menţii cam cât ai număra până la 20. Mişcarea trebuie făcută de 5 ori la rând.

Riduri profunde pe obraji? Repetă acest exerciţiu!

Cu obrajii relaxaţi, ţii buzele ţuguiate, ceea ce-ţi va încorda muşchii obrajilor. Numeri până la 10 şi relaxezi din nou obrajii. Reiei exerciţiul de 10 ori.