Un corp suplu, frumos, tonifiat este idealul fiecăruia, însă pentru a-l obţine ai nevoie de câteva ponturi care să te ajute.

În ultimii ani trendul de a fi slab şi bine lucrat a explodat astfel că sunt la mare căutare dietele de tot felul care promit câte în lună şi în stele. În plus, este necesar să înţelegi faptul că fiecare suntem unici în felul nostru şi că avem o anumită constituţie care indiferent oricât de mult ne-am chinui şi orice metodă am aplica nu ne va aduce acelaşi rezultat ca mamei sau prietenului tău.
Unul dintre secretele japoneze atunci când vine vorba de siluetă îl reprezintă un banal fruct, însă care este plin de vitamine, minerale, saţios şi la îndemâna ta.
Şi vorbim despre celebrele banane.

Bananele ajută la o digestie mai bună

Bananele verzi, acestea fiind cele indicate atunci când eşti la dietă sunt bogate în amidon, iar bacteriile din stomac contribuie la transformarea amidonului din banane în acizi graşi care ulterior hrănesc celulele şi astfel facilitează procesul digestiv.
Chiar dacă despre fructe se spune de ceva timp că ele favorizează surplusul de kilograme, trebuie menţionat faptul că bananele conţin de patru ori mai multe proteine, de trei ori mai mult fosfor, de cinci ori mai multă vitamina A şi de două ori mai multe vitamine şi minerale decât celebrul măr ce ţine doctorul la distanţă dacă îl consumi zilnic.
Pe lângă toţi aceşti nutrimenţi, bananele îţi aduc un aport important de potasiu, mineral eficient aparatului cardiovascular, şi fibre necesare sistemului digestiv mai ales.

Sunt o sursă de energie

Datorită cantităţii de zaharuri pe care le conţin şi anume sucroza, fructoza şi glucoza, toate aceastea în combinaţie cu fibrele realizează un boost energic care durează mult mai mult decât orice alt boost de energie.
Specialiştii în domeniu fitness afirmă despre banane că una singură este mai mult decât suficient pentru a susţine un efort fizic intens de aproximativ 90 de minute, motiv pentru care banana nu lipseşte din meniul celor care fac sport de performanţă.
Află cât de sănătoase sunt bananele AICI

Stimulează producţia de hemoglobină

Fierul din componenţa lor este elementul principal care sprijină stimularea secreţiei de hemoglobină, luptând astfel cu succes împotriva anemiei . Un alt aspect extrem de important despre banane este acela că ameliorează tensiunea arterială tocmai datorită conţinutului mare de potasiu.
Un miklshake cu banane este remediul perfect pentru a trata o mahmureală, va calma stomacul şi va restabili nivelul de zahăr din sânge.

Cum slăbeşti cu ajutorul bananelor

Este important dacă vrei să scapi de un surplus de 3-4 kilograme într-o săptămână să consumi în fiecare dimineaţă o banană verde pe stomacul gol.
Potrivit specialiştilor japonezi, dacă îţi este foarte foame poţi să consumi două banane, însă pe parcusrul acestei diete trebuie să bei multă apă şi nu trebuie să consumi alte fructe.
Evită să mănânci între mese şi ai grijă ca ultima masă să nu fie mai târziu de ora 19.
La prânz poţi să mănânci orice nu conţine prăjeală, fast food sau pâine, iar la cină ideal ar fi ceva uşor o salată, o supă cremă.
Uită de idee de desert şi nu te grăbi să mănânci, asigură-te că mesteci suficient de bine mâncarea astfel încât să ai parte de o digestie bună ulterior.
După ce ai consumat banana pe stomacul gol bea un pahar de apă caldă şi abea apoi poţi să treci la cafea. Nu ţine această dietă mai mult de o săptămână, poţi să faci pauză o săptămână-două şi apoi să revii la ea însă încearcă să respecţi principiul alimentar cerut de aceasta.