Daca vrei sa fii mai linistita, iti recomandam o dieta bogata in fructe proaspete si legume ce contin vitamine, fibre, fitochimicale si nutrienti.

In plus, aceste alimente te vor ajuta sa scapi de atacurile de panica, de anxietate si de stresul ridicat din viata ta.

Iaurt grecesc - Este o sursa buna de probiotice si calciu. Contine potasiu, care iti imbunatateste starea de spirit. 

Carbohidrati din cereale integrale - Acestea iti ridica nivelul de serotonina. In acest fel, eviti atacurile de panica, anxietatea si depresia. In plus, contin folati, relationati cu fericirea.

Oua - Pot reduce stresul si preveni panica. Sunt bogate in vitaminele D si B12, ambele fiind excelente pentru imbunatatirea starii de spirit.

Ceai verde - Iti ofera portia de cafeina de care ai nevoie, actionand ca un anti-inflamator pentru a reduce tensiunea si stresul.

Omega - Somon, nuci, seminte de in. Acesti acizi grasi iti ajuta pielea, te hidrateaza si mentin functiile organismului la nivel ridicat. 

Vitamina E - Migdalele, avocado si spanacul sunt cele mai bune alegeri atunci cand esti stresata. Iti calmeaza imediat tensiunile din corp. 

Tinctura de valeriană

Dizolvi 20-30 de picături de tinctură într-o ceaşcă cu apă şi iei remediul, de două ori pe zi. Poţi apela şi la suplimente alimentare pe bază de valeriană.

Efect calmant are şi uleiul esenţial de lavandă, o altă plantă cu proprietăţi calmante. Pui două-trei picături în apă călduţă în camera în care stai. Va crea o atmosferă relaxantă, care te linişteşte.

Infuzia de muşeţel

În mometele de stres şi de agitaţie, lasă totul deoparte şi pregăteşte-ţi un ceai de muşeţel. Are efecte puternice de calmare a stărilor nervoase.

Efectul benefic al acestei plante în ceea ce priveşte anxietatea a fost demonstrat şi de oamenii de ştiinţă americani de la Uiversitatea din Pennsylvania, în urma unui studiu la care au participat pacienţi care sufereau de axietate. După opt săptămâni în care au băut zilnic ceai de muşeţel, simptomele bolii s-au diminuat simţitor.

Şi ciupercile sunt de ajutor

Ştiai că în perioadele în care simţi că te irită orice şi eşti foarte obosită ciupercile îţi sunt de mare ajutor? Aşadar, nu ezita să adaugi în alimentaţia zilnică ciupercile, fie că alegi să le găteşti sote sau să faci o supă-cremă de ciuperci.

Acestea sunt o sursă valoroasă de proteine şi de fibre, atât de necesare organismului pentru a produce energie. Ciupercile mai conţin potasiu, cupru şi seleniu, esenţiale pentru buna funcţionare a sistemului nervos.