Mâinile sunt cartea de vizită a unei femei, însă o dietă neadecvată îşi poate pune amprenta asupra sănătăţii şi aspectului acestora. În lipsa vitaminelor, vor deveni fragile şi casante, însă poţi preveni acest lucru cu ajutorul câtorva alimente bogate în elemente nutritive.

Banane

Bananele se află în topul clasamentului alimentelor care te ajută să îţi menţii frumuseţea, în special pe cea a unghiilor. Bogate în biotină (vitamina H), acestea sunt esenţiale pentru întărirea şi combaterea exfolierii unghiilor. Nutriţioniştii le recomandă celor cu unghii fragile alimentele cu un conţinut ridicat de biotină, precum bananele, somonul, arahidele sau conopida.

Ouă

Ouăle sunt, de asemenea, recomandate pentru menţinerea frumuseţii unghiilor. Gălbenuşurile au un conţinut ridicat de sulf - mineral care ajută la reglarea nivelului acidului din organism. Aşadar, consumă carne, nuci, brânză şi peşte, care sunt surse excelente de sulf.

Caju

Recomandat datorită zincului conţinut, caju întăreşte structura unghiilor. Alte surse de unde îţi poţi lua necesarul zilnic de zinc sunt boabele de soia sau fasolea verde şi, dacă le vei consuma des, vei vedea rapid rezultatele.

Nuci

Pentru a avea unghii frumoase, dar şi rezistente în acelaşi timp, ai nevoie să consumi proteine. Acestea vor reda luciul natural al unghiilor, aşa că asigură-te că fac parte din dieta ta. La fel de bune sunt şi rodiile, coacăzele, fructele de mare, sardinele, carnea de pui, brânza de vaci sau cerealele integrale.

Fasole

Dacă te confrunţi cu unghii fragile, care se rup uşor şi au o culoare pală, care de multe ori poate ascunde probleme de sănătate, precum diabetul, una dintre cauze poate fi lipsa fierului. De aceea, este necesar să consumi alimente cu un conţinut ridicat de fier, precum fasolea, seminţele de chia, plante cu frunze verzi sau sfecla.