Pentru o piele frumoasă, nu este suficient numai să mergi la salonul de cosmetică şi să foloseşti creme sau loţiuni. Şi alimentaţia joacă un rol important pentru menţinerea sănătăţii pielii. Descoperă ce alimente trebuie să consumi, ca să ai o piele suplă şi sănătoasă!

Ceai verde

Băut cu regularitate, ceaiul verde este eficient în eliminarea toxinelor, ceea ce face ca pielea să nu mai aibă un aspect neîngrijit şi obosit.

Mai mult decât atât, unii compuşi care se găsesc în ceaiul verde au acţiune de protecţie împotriva razelor UV, potrivit unui studiu efectuat în Franţa.

Ulei de măsline

Conform unui studiu publicat în American Journal of Clinical Nutrition, femeile care au un aport suficient de acid linoleic în dieta lor au mai puţine probleme de uscare a pielii.

Kiwi

Un fruct benefic pentru piele este kiwi. Conţine vitamina C şi betacaroten, stimulatori ai producerii de colagen, Colagenul este recunoscut pentru faptul că menţine elasticitatea pielii.

Fructe de mare

Stridiile, midiile, homarii au zinc, mineral care menţine supleţea pielii,. În lipsa acestuia, pielea devine mai uscată, ceea ce este neplăcut.Ştiai că 100 g stridii furnizează aproape 90% din necesarul de zinc pentru un adult?

Morcovi

Datorită mineraleleor şi vitaminelor conţinute de morcov, acesta ajută la catifelarea pielii. Sucul de morcov este ideal dacă ai ten sensibil, predispuse la înroşire. Fiind o sursă importantă de vitamina A, sucul de morcov are un efect revitalizant. Nu uita să te hidratezi suficient, deoarece pielea are în permanenţă nevoie de hidratare.