Este foarte important de ştiut că fiecare persoană are o rată metabolică diferită. Dacă faci sport în mod regulat, dormi câte trebuie şi bei apă, lucrurile ar trebui să meargă mai bine pnetru tine.

Cu toate acestea, poţi alege să incluzi în stilul de viaţă alimente care accelerează metabolismul şi ard caloriile rapid.

Ardei iuţi - Conţinutul mare de capsaicina, o componentă care stimulează receptorii durerii din corp, creşte circulaţia sanguină şi rată metabolică, făcându-ţi corpul să ardă mai repede caloriile.

Ovăz şi orez brun - Conţin carbohidraţi complecşi care accelerează metabolismul, stabilizand nivelul de insulină din corp.

Broccoli - Este o sursă importantă de calciu, nutrient care stimulează metabolismul. În plus, conţine şi vitaminele K şi A.

Supe - Numeroase studii au relaţionat consumul de supă cu un risc consum de obezitate. Consumă în loc de masă de prânz.

Ceai verde sau cafea - Aceste două băuturi accelerează metabolismul şi oferă corpului antioxidanţi, scăzând nivelul de zahăr din sânge. Mere şi pere - Au un conţinut caloric scăzut şi accelerează pierderea în greutate.

Mirodenii - Piperul, boabele de muştar, pudra de usturoi şi ghimbirul te ajută să arzi mai mult de 1000 de calorii pe zi.

Citrice - Portocale, grapefruit şi lămâi ard grăsimea rapid şi îţi menţîn metabolismul la un nivel ridicat.

Alimente bogate în calciu - Un studiu a confirmat că persoanele consumă între 1200 şi 1300 miligrame de calciu pe zi pierd de două ori mai multă greutate că persoanele care consumă mai puţîn calciu.

Acizi graşi Omega-3 - Accelerează metabolismul şi reduc producţia de leptina. Îi găseşti în peste, nuci şi seminţe.