Prima masa a zilei ar trebui să ne ofere energie, cel puţin până la orele prânzului. De gustările sănătoase depinde eficienţa şi performanţele noastre. Prin urmare este important să alegem alimente care se ne ofere energia şi nutrienţii de care organismul are nevoie. Iată care sunt opţiunile cele mai nesănătoase şi cele mai sănătoase pentru această masă a zilei!

Alimente nesănătoase pentru micul dejun

Gogoşi şi produse de patiserie

Obişnuieşti să savurezi dimineaţa o gogoaşă gustoasă alături de cafea? Atuni trebuie să ştii că obiceiul nu este unul sănătos.Gogoşile şi alte produse de patiserie sunt pline de zahăr, calorii şi grăsimi. Mai mult, toate acestea nu numai că vă poate afecta greutatea, dar nu vă oferă şi energhia de care aveţi nevoie. De asemenea, cantitatea mare de zahăr din aceste produse poate duce la o creştere a nivelului de zahăr din sânge, factor ce poate favoriza apariţia diabetului şi a obezităţii.

Alimente sănătoase pentru micul dejun

Cereale integrale

Cerealele integrale oferă mai multe substanţe nutritive şi fibre decât cele simple.De asemenea, ele asigură menţienerea greutăţii la limite normale. Nici energia nu o să vă lipsească.

Fulgi de ovăz

Aceştia reduc colesterolul, reglează nivelul de zahăr din sânge şi reprezintă varianta ideală pentru micul dejun. Puteţi să adăugaţi fulgi de ovăz în lapte, dar îi puteţi consuma şi alături de un iaurt (cu un conţinut redus de grăsimi) şi de câteva fructe feliate.

Află mai multe pe bewoman.ro