Când ţii la siluetă, trebuie să acorzi atenţie sporită alimentelor pe care le consumi. Există unele mâncăruri care, datorită conţinutului redus de calorii, pot fi consumate fără restricţii.

Supă de varză

Personele care mânâncă un bol de supă înainte de cină sau de masa de prânz, nu au probleme cu silueta.

Cele mai indicate mâncăruri sunt supele de legume ( de varză, roşii, de conopidă sau de morcov), mai ales că sunt foarte sănătoase. Mai mult, un bol de supă are numai 45 de calorii.

Grepfrut

Grepfrutul conţine 90% apă şi 7% carbohidraţi, de aceea este de mare ajutor în procesul de ardere a grăsimilor. Totodată, te ajută să ai un ficat sănătos.

Poţi bea zilnic două trei pahare de suc din acest fruct.

Iaurt slab

Stratul de grăsime de pe abdomen poate fi redus cu ajutorul iaurtului. Pentru a scăpa de kilogramele acumulate în această zonă, este indicat să mănânci în fiecare zi câte trei porţii de iaurt degresat, a câte 100 de grame fiecare.

Consumat în acest fel, iaurtul are rolul de a-ţi tăia din pofta de mâncare. Te vei simţi mai sătulă, căci iaurtul are un conţinut bogat de calciu, fosfor, vitamina B, dar şi proteine.

Salată verde

Ştiai că, dacă o consumi cu 15 minute înainte de masa de prânz şi de cină, salata verde este o adevărată binecuvântare pentru silueta ta? Secretul: te face să te simţi sătul, ceea ce înseamnă că vei mânca mai puţin.

Salata verde este, de asemenea, o bogată sursă de vitaminele C şi B, de potasiu şi de fier, astfel încât te va ajuta să-ţi menţii şi o sănătate de fier. Ai nevoie de circa 300 de grame de salată, zilnic.

Peşte

Dacă eşti una dintre zecile de femei cărora „cojile de portocale” de pe fese le fac zile grele, include în alimentaţie peşte gras (macrou, hering), care este bogat în acizi graşi Omega 3. Este cunoscut faptul că aceşti acizi ajută la absorbţia grăsimilor din organism, “vinovate” şi de apariţia celulitei.

Ca să ai rezultate, este bine să mânânci de cel puţin trei ori pe săptămână o porţie care să conţină aproximativ 150 de grame de peşte gras. Totodată, nu uita că trebuie să faci şi multă mişcare.