Oricine a cedat în faţa unei prăjituri, exact în mijlocul dietei, ştie cu siguranţă cât de greu este să rezişti zahărului. Şi, ca orice dependenţă, cât timp substanţa dăunătoare rămâne în corp, pofta nu poate să dispară.

Următoarele alimente "sănătoase" sunt bogate în zahăr, ceea ce înseamnă că îţi alimentează dependenţa de zahăruri, în ciuda eforturilor tale.

Sucul de fructe

Atunci când iei un măr sau o portocală şi le stoarci, nu faci decât să le adaugi un surplus de zahăr. 300 de ml de suc de mere poate conţine până la 32 de grame de zahăr, ceea ce nu ajută deloc la estomparea apetitului alimentar. Poţi reduce conţinutul de zaharuri prin adăugarea de fructe mai puţin dulci, cum sunt lămâile, sau prin diluarea sucului cu apă.

Iaurtul

Iaurt este o importantă sursă de probiotice naturale, dar cele cu arome vin la pachet cu o cantitate de zahăr destul de semnificativă. Încearcă să alegi un iaurt simplu, în care să îţi pui singură bucăţi de fructe proaspete şi poate chiar şi puţină miere pentru a-l face şi mai dulce.

Citeşte continuarea articolului pe clickpentrufemei.ro