Mai mult de 1 din 6 cupluri au probleme cu conceperea; stilul de viaţă aglomerat, stresul şi alte probleme de sănătate pot întârzia momentul în care o femeie devine mamă. Pe lângă factorii care scad fertilitatea, studiile recente au arătat că şi alimentaţia joacă un rol important în prevenirea infertilităţii.

Se pare că există câteva alimente care cresc şansele de-a rămâne însărcinată.

Fasolea

Boabele de fasole sunt surse importante de proteine slabe şi de fier, ambele fiind esenţiale pentru sănătatea ovarelor. În plus, au un conţinut scăzut de grăsimi şi unul ridicat de fibre, aşadar nu trebuie să-ţi faci griji pentru greutate. Include în alimentaţia ta măcar o dată pe zi fasolea.

Peşte, avocado – surse de Omega - 3

Acizii graşi Omega-3 sunt esenţiali atunci când vine vorba de încercarea de a concepe un copil. Acestea conţin EPA (acid eicosapentaenoic) şi DHA (acid docosahexaenoic), care sunt importante pentru creşterea fertilităţii. Acestea reduc inflamaţia zonei pelvine şi, de asemenea, mucusul cervical al ovarului. Medicii recomandă de obicei să începi cu Omega-3 cu cel puţin trei luni înainte de-a dori conceperea copilului. Mai mult, include în dieta zilnică alimente care sunt surse de acid gras Omega-3.

Fructe de pădure

Ştim deja că fructele de pădure sunt bogate în antioxidanţi. de fapt, ele cresc şansele de a rămâne însărcinată. Antioxidanţii diminuează deteriorarea celulelor şi protejează organele interne de deteriorarea radicalilor liberi. astfel, este menţinută sănătatea întregului organism.

Găseşti mai multe alimente care îţi cresc şansele de a rămâne însărcinată AICI