Pentru a face faţă agitaţiei din jur şi stresului de la locul de muncă trebuie să ai un stil alimentar sănătos. Gustoase, bogate în vitamine şi fibre, unele alimente nu ar trebui să lipsească din dieta zilnică.

Peştele

Bogat în acizi graşi Omega 3, peştele aduce nenumărate beneficii sănătăţii. Indicat pentru protejarea inimii şi dezvoltarea muşchilor scheletici, peştele (macrou, păstrăv, hering, ton, somon) reduce riscul apariţiei diabetului.

Broccoli

Sursă bună de vitamina C, broccoli se numără printre alimentele care luptă împotriva cancerului. Introdus în alimentaţie, în special pe perioada iernii, broccoli reduce riscul apariţiei problemelor pulmonare şi ajută la eliminarea grăsimilor acumulate.

Oul

Indiferent dacă este vorba de micul dejun sau de salate, oul este una din variantele potrivite. Luteina şi vitamina B12 din conţinutul oului au efect antiinflamator şi reduc riscul apariţiei bolilor de inimă. Mai mult, oul conţine aminoacizi importanţi pe care organismul le obţine doar din alimentaţie şi de care are nevoie pentru a produce proteine.

Spanacul

Nici spanacul nu ar trebui să lipsească din dieta zilnică. Spanacul oferă calciu şi magneziu din belşug şi nu este un aliment greu de digerat. Consumat de două ori pe săptămână, spanacul ajută la întărirea sistemului imunitar şi la reducerea glicemiei.

Vinul roşu

După ce au efectuat mai multe studii, oamenii de ştiinţă au ajuns la concluzia că resveratrolul, o substanţă din vinul roşu, ajută la stoparea modificărilor ce apar la nivelul genelor responsabile de buna funcţionare a inimii. Un pahar de vin roşu este indicat şi diabeticilor, deoarece polifenoli, care se găsesc în coaja strugurilor, ajută la reglarea nivelului de zahăr din sânge.