Persoanele cu părul gras ar trebui să fie atente şi la regimul alimentar, nu numai la şamponul pe care îl folosesc pentru a da un aspect cât mai plăcut podoabei lor capilare.

„Felul în care arată părul şi sănătatea lui sunt determinate, practic, de regimul alimentar“, afirmă Tierra Tubbs, citată de Agerpres, care publică un Top 5 al alimentelor care pot face ca părul să devină gras.

O primă categorie este reprezentată de prăjeli. "Excesul de ulei din alimentele prăjite se inflitrează în corp, piele şi la rădăcina firelor de păr. Acest proces stimulează producerea excesivă de sebum, iar părul devine mai gras", spune Katsumi Kassai, alt coafor.

O a doua categorie este alcătuită din produsele lactate. Laptele integral, smântâna şi untul intoduc în corp grăsimi, ceea ce generează exces de sebum, lucru de pe urma căruia pătimeşte tot părul.

În egală măsură, carnea grasă, care nu este bună pentru inimă, face rău şi părului, afirmă Katsumi Kassai.

Şi consumul de zahăr poate face părul mai gras întrucât are efect inflamator şi afectează foliculii capilari. O ultimă categorie de alimente care îngraşă părul cuprinde pâinea, pastele făinoase şi orezul, susţine specialistul menţionat.