Ţi se întâmplă des să nu îţi poţi aminti numele persoanelor cu care ai interacţionat? Îţi este din ce în ce mai greu să te concentrezi? Ei bine, unele alimente sunt bune pentru stimularea creierului şi pot să îmbunătăţească memoria şi puterea de concentrare.

Mişcarea are un rol esenţial în ceea ce priveşte menţinerea sănătăţii mintale. Astfel, exercitiile fizice practicate, în mod regulat, sporesc capacitatea de concentrare şi memorare.
Deshidratarea organismului, la fel, îţi afectează capacitatea de concentrare şi atenţie. De aceea, este indicat să bei cel puţin 2 litri de apă pe zi.
Spanacul previne Alzheimerul
Este o sursă bogată de minerale, vitamine şi fitonutrimenţi. Îmbunătăţeşte activitatea cognitivă şi ajută la creşterea ţesutului cerebral. Prin consumarea sa în mod regulat previi apariţia tulburărilor de memorie, precum şi Alzheimerul.
Ouăle stimulează memoria
De curând s-a demonstrat că ouăle stimulează memoria. Gălbenuşul conţine un nutriment esenţial numit colină care ajută la creştrea puterii de concentrare. Mai mult, un studiu realizat în SUA arată că ouăle ar putea să prevină pierderile de memorie şi să reducă riscul de demenţă.
Nucile cresc abilitatea de a reţine informaţii
Nucile conţin vitamina E, vitamină care protejează organismul împotriva bolii Alzheimer. De asemenea, conţin fier şi furnizează oxigen creierului care cresc puterea minţii şi abilitatea de a reţine informaţii. Pentru asigurarea unei sănătăţi optime a creierului este recomandat să mănânci cel puţin 5 nuci pe zi.
Află AICI de ce apar pierderile de memorie
Ciocolata îmbunătăţeşte capacitatea de concentrare
Ciocolata neagră are în compoziţia sa substanţe numite flavonoide care îmbunătăţesc memoria şi capacitatea de concentrare. Potrivit studiilor, ciocolata cu peste 70% cacao stimulează nivelul de serotonină (hormonul fericirii), reducând nivelul de stres şi acţionând ca un antidepresiv.