De ce trebuie să fie acesta doar un atribut al celebrităţii? Şi tu poţi arăta precum frumoşii de pe copertele revistelor glossy, dacă ai face o selecţie mai riguroasă în frigider. Află ce trebuie să mănânci şi ce trebuie să arunci şi drumul către o talie de invidiat va fi muuult mai scurt!

Aliatele!

Iaurt


Nu este cazul să mai trecem în revistă beneficiile acestui superaliment. Aproape că nu există dietă de slăbire care să nu-l recomande, în varianta lui degresată sau din lapte de capră. Puţini ştiu, însă, că iaurtul este aliatul unui abdomen plat, în special sortimentul mai nutritiv, iaurtul grecesc, totul datorându-se bacteriilor probiotice conţinute de acest aliment. Acestea sunt esenţiale pentru un sistem digestiv sănătos, ajutând împotriva balonării şi constipaţiei, dar şi a aspectului inestetic al zonei tale mediene.

Legume crucifere

Sau, mai exact, broccoli, varza de bruxelles, sparanghel, conopidă, fasole galbenă. Ce legătură este între aceste legume şi abdomenul tău plat, te întrebi? Conţinutul lor bogat în vitaminele A, C şi K, acid folic, beta caroten, calciu, magneziu şi fibre, toate aceste substanţe nutritive stimulând arderile.

Integralele

Cereale, orez brun, lintea… Studii recente susţin că o dietă bogată în acest gen de alimente integrale reuşeşte să te scape de excesul de grăsime de pe talie. Cum se întâmplă asta? Consumul de cereale integrale scade nivelul de insulină din organism, iar aceste lucru metabolizează depunerile de grăsime.

Află ce alte alimente te ajută să ai un abdomen plat AICI