Ştiai că sporturile de iarnă precum patinajul şi schiatul se numără printre activităţile fizice care ne ajută să ardem cele mai multe calorii? Mai mult, au şi nenumărate beneficii pentru sănătate.

Schiatul

Iubitorii schiatului ard 270 de calorii la fiecare jumătate de oră petrecută pe pârtie, spun specialiştii. Mai mult, nu doar că după ce şi-au pus schiurile în picioare încep să ardă calorii, ci îşi întăresc sistemul imunitar şi îşi îmbunătăţesc condiţia fizică.

Patinajul

Ei bine, dacă iubeşti patinajul, este momentul să mergi mai des la patinoar. Nu doar pentru distracţie, ci şi pentru că 30 pe gheaţă înseamnă 250 de calorii consumate. Mai mult, mişcarea pe patine îţi întăreşte fesele.

Înotul

O jumătate de oră de înot te ajută să scapi de 360 de calorii. Acest spor este benefic pentru întreg organismul, solicitându-ţi toţi muşchii corpului.


Citeşte şi:

- Cum să arzi uşor caloriile când eşti la birou

- Super-alimentele care te scapă de calorii

- 5 metode surprinzătoare ca să arzi caloriile


Alpinismul

Nu oricine poate practica alpinism, însă niciodată nu este prea târziu să te apuci. Este un sport care ,,taie" 370 de calorii, la fiecare jumătate de oră de căţărare.

În anotimpul cald îl poţi practica la munte, în timp ce iarna poţi alege spaţiile special amenajate. Ajută nu doar la menţinerea siluetei, ci şi la creşterea rezistenţei.

Alergatul

O jumătate de oră de alergare uşoară înseamnă aproximativ 450 de calorii pierdute. În plus, este şi o metodă prin care să-ţi menţii inima sănătoasă, dar şi de tonifiere a musculaturii. Alergatul trebuie să fie constant, într-un ritm moderat, spun specialiştii.

Tenisul

E un sport care cere agilitate, rezistenţă, timp de reacţie, viteză, care arde în jur de 300 de calorii. Totul, în jumătate de oră. Cei care practică acest sport învaţă, de asemenea, să fie mai disciplinaţi şi mai bine organizaţi.