Ştim că frumuseţea vine din interior, inclusiv atunci când ne referim la alimentele pe care le mâncăm. Părul, pielea, unghiile, arată impecabil atunci când eşti sănătoasă şi când te hrăneşti cu alimente de calitate.

Dacă sunt probleme, semne precum  roşeaţă, fragilitate, uscăciune sau aspect tern la nivelul  pielii, dar şi al unghiilor şi părului, sunt semnale de alarmă care îţi spun că trebuie să schimbi ceva în alimentaţie şi în stilul de viaţă. Alege deci, acele alimente care îţi hrănesc frumuseţea din interior către exterior.

1. Alimente bogate în proteine

Cheratina este o proteina specială, care se află în structura exterioară a pielii, unghiilor şi a părului, conferind aspectul luminos şi strălucitor. Pentru a susţine formarea de cheratină este important aportul de proteine din care se sintetizează. Asigură-te că zilnic ai în dietă nişte alimente bogate în proteine, precum ouă, fasole sau linte, iaurt grecesc, carne, peşte, pui, nuci, sau quinoa.

2. Grăsimile „bune”

Grăsimile pot să ofere celulelor elementele necesare pentru a se regenera şi a creşte, deci este bine să incluzi în dieta ta zilnică nişte alimente din această categorie. Alege seminţele de floarea soarelui, uleiurile virgine precum cel de măsilne, presărat în salate, uleiul de nucă de cocos, iaurturi şi lactate nedegrasate, peşte gras şi avocado. Vei simţi imediat cum pielea dobândeşte supleţe şi strălucire.

3. Legumele şi fructele colorate

Cu cât sunt mai diversificate şi mai colorate sortimentele de legume şi de fructe pe care le cosumi, cu atât sunt mai diverşi antioxidanţii, mieralele şi vitaminele oferite pielii, unghiilor şi părului prin dietă. Aşadar, consumă cât mai multe fructe şi legume, de preferinţă proaspete, nepreparate termic. Ajută la hidratare, vitaminizare, energizare şi susţin un tonus bun al organismului oferind un refresh general.