Creşterea greutăţii corporale te aduce în situaţia de a risca să suferi de boli serioase, afecţiuni cardiovasculare, dar şi cancer mamar. Urmează o dietă care să conţină alimentele de mai jos pentru a slăbi mai uşor.

Ulei de măsline

Grăsimile bune pe care le conţine uleiul de măsline reduc riscul de cancer de sân cu până la 68%.

Este nevoie doar să adaugi 4 linguri de ulei extravirgin de măsline în salatele tale de fructe şi verdeţuri. Un alt avantaj al consumului de ulei de măsline este că scade densitatea ţesutului mamar.

Fructe şi legume

O dietă bogată în legume şi fructe consumate în stare crudă este ideală pentru a preveni cancerul. Cu cât mănânci mai multe alimente care îţi aduc antioxidanţi, cu atât mai mici sunt şansele să fii diagnosticată cu cancer de sân.

Fibrele care se găsesc în vegetale cresc capacitatea acestora de a combate această maladie. Cele mai indicate legume sunt cruciferele: broccoli, varză, conopidă. Sunt indicate şi usturoiul, ceapa, ciupercile. Alege fructele dulci-acrişoare, care conţin mai puţin zahăr: fructele de pădure, bananele, ananasul, mango, rodie.

Peşte

Somonul, sardinele, macroul sunt surse bune de acizi graşi Omega-3, care au un efect extraordinar: elimină inflamaţiile din corp.

La fel acţionează şi alunele de pădure, seminţele. Asemănător uleiului de măsline, consumul frecvent de alimente cu acizi graşi Omega-3 reduc densitatea ţesutului mamar.