Dacă eşti o împătimită a unui stil de viaţă sănătos, probabil ai auzit deja despre numeroasele beneficii ale unei alimentaţii echilibrate şi pline de micronutrienţi. Există pe piaţă numeroase creme, tratamente şi remedii care promit rezultate extraordinare şi rapide, însă adevărul este că orice pas înspre înfrumuseţare trebuie să înceapă cu o dietă plină de vitamine şi minerale.

Mai jos, vă prezentăm o listă cu cei mai importanţi micronutrienţi pentru înfrumuseţare:

Vitamina C

Este cel mai comun antioxidant. Consumat rapid de către organism, el ia parte la diverse procese esenţiale pentru frumuseţe. Sursele alimentare sunt deosebit de importante deoarece organismul nostru nu produce această vitamină, iar cererea este mare.

Vitamina C joacă un rol esenţial în producţia de colagen, care ne menţine pielea elastică, ne fereşte de îmbătrânirea prematură şi ajută la asimilarea fierului de către organism.

Dintre sursele de top enumerăm: ardei gras roşu (în doar 100gr avem 300% din necesarul zilnic), kiwi, guava, portocală, grepfrut, lămâie, broccoli, căpşună şi papaya.

Vitamina E

Este poate cea mai importantă vitamină pentru piele şi păr deoarece are multiple roluri în corp. Aceasta protejează pielea împotriva efectului radicalilor liberi, previne îmbătrânirea prematură şi te ajută să îţi menţii pielea strălucitoare. Corpul nostru nu produce vitamina E, de aceea sursele alimentare sunt foarte importante.

Fie că alegem suplimente de genul capsulelor uleioase ori ne bazăm pe alimentaţie, un aport zilnic de vitamina E este esenţial pentru înfrumuseţare.

Surse de top cu vitamine E sunt: alunele de pădure, seminţele de floarea soarelui (în doar 100gr avem 130% din necesarul zilnic asigurat), migdalele, spanacul, sparanghelul, uleiul de măsline, seminţele de dovleac şi de susan, creveţii şi avocado.

Citeşte mai multe aici!