La fripturi şi peparate grele alătură garnituri de rădăcinoase şi salate cu sfeclă sau ridichi pentru a-ţi uşura digestia!

Sucul şi salata de sfeclă roşie stimulează digestia

Sfecla roşie este recunoscută pentru efectele benefice asupra ficatului. Sucul preparat din sfeclă elimină grăsimile depozitate la nivelul ficatului, având efect detoxifiant. În plus, acţionează ca un tonic pentru ficat şi-i menţine sănătatea. Pentru a te bucura de aceste beneficii, consumă zilnic un pahar de suc sau mănâncă o salată cu sfeclă, ţelină, hrean, ulei de măsline.

Cu ridichi elimini toxinele şi scapi de balonare

Mănâncă ridiche neagră de 2 ori pe zi. Te ajută să scapi de balonare, îţi aduce un plus de magneziu, fier, calciu şi vitamina C. De aceea, ajută la drenarea ficatului şi a vezicii biliare, deoarece stimulează secreţia biliară şi evacuarea bilei în intestin.

Pont

Pune ridiche neagră în salate sau garnituri dacă suferi de boli hepatice, biliare sau dacă ai un apetit culinar scăzut.

Supa de păstârnac calmează arsurile de stomac

Păstârnacul are acţiune diuretică şi detoxifiantă. Este şi o sursă bună de potasiu, vitamina C şi vitamina K. Supele cremă care conţin păstârnac liniştesc arsurile stomacale.

Pentru reglarea acidităţii stomacale este indicat şi sucul de păstârnac. Amestecă 50 de ml de suc de păstârnac şi 200 ml de suc morcovi.

Ţelina stimulează digestia

Sucul de ţelină ajută la eliminarea gazelor intestinale în exces şi accelerează activitatea de drenare a bilei. Este de ajuns să bei un pahar de suc de ţelină pe zi. Această rădăcinoasă este şi un bun diuretic, de aceea este utilă în caz că ai digestia lentă. Mărunţeşte-o şi adaug-o în salate sau în ciorbe! Vei observa că are şi efectul de a creşte apetitul culinar.