Ai sărit peste programul tău alimentar sănătos şi ai mâncat preparate care ţi-au adus la pachet dureri de stomac? Aceste alimente sunt considerate adevărate pansamente gastrice, ajutând stomacul să funcţioneze corespunzător.

Să ai un stil de viaţă sănătos şi echilibrat nu este uşor, dar nici imposibil. Şi asta din cauza faptului că ai la îndemână foarte multe tentaţii şi produse din care să alegi, iar în funcţie de alegerile tale, organismul răspunde prin diverse stări resimţite ulterior.

Seminţele de chia, un must have dimineaţa

Pentru sănătatea ta, indicat ar fi să alegi dimineaţa la micul dejun o porţie de iaurt cu seminţe de in, seminţe de susan, muguri de brad, tărâţe de psyllium, chia, acestea din urmă fiind o veritabilă sursă de vitamine şi minerale extrem de importante pentru buna funcţionare a tranzitului intestinal.

În plus, seminţele de chia sunt remediul ideal pentru o siluetă perfectă, şi asta deoarece te ajută să scapi de pofta de dulce.

Află ce nu ştiai despre seminţele de chia AICI

Nucile şi somonul

Nucile reprezintă o gustare ideală pe parcursul zilei, mai ales dacă vrei să stai la distanţă de tentaţiile dulci şi nesănătoase.

Consumate seara alături de un pahar de iaurt sunt considerate ca fiind un adevărat elixir pentru creier şi intestine. Iar somonul reprezintă cea mai bună alegere pentru cină.

Avocado este de asemenea un alt super aliment care te poate ajuta să ai grijă de buna activitate a stomacului tău şi să îţi asiguri o digestie corectă.

O altă variantă sănătoasă o reprezintă fructele de mare care pot fi consumate de asemenea la masa de seară, mai ales dacă alegi să le combini cu salată şi cu zeamă de lămâie.

Supa-cremă de dovlecel reglează tranzitul

Unul dintre cele mai sănătoase preparate, supa-cremă de dovlecel ajută într-un mod rapid la reglarea tranzitului intestinal şi te va ajuta să combaţi efectele radicalilor liberi.

Este destul de săţioasă, ceea ce înseamnă că nu vei mânca foarte multă. E hrănitoare şi un real „pansament” pentru organismul tău.

Poţi să o consumi atât la prânz, cât şi la cină.