Un abdomen frumos, lucrat, ferm se face în primul rând în bucătărie, alegând cu grijă alimentele. De asemenea este necesar să lucrezi partea musculară temeinic.

Aspectul fizic este strâns legat de starea ta de sănătate. Deşi pare ceva ilar, în realitate, cu cât ai o alimentaţie mai bogată în zaharuri, grăsimi, băuturi carbogazoase şi devii mai sedentar, cu atât mai greu îţi va fi să-ţi menţii o anumită greutate şi să te bucuri de sănătate.

O astfel de alimentaţie previne formarea ţesutului adipos la nivelul taliei, grăsimea abdominală fiind cea mai nocivă şi greu de eliminat.

Ai grijă la alimentaţia ta

Profită din plin de gustul legumelor de sezon! Asigură-te că ai parte cel puţin 2 porţii de legume şi una de fructe zilnic. Hidratează-te constant şi nu te sfii să faci mişcare.

Asta nu înseamnă că trebuie să excluzi definitiv grăsimile din alimentaţie, ci trebuie să le consumi doar pe cele bune. Astfel, dacă alegi la micul dejun o băutură care cuprinde grăsimi sănătoase, te vei bucura de energie pe tot parcursul zilei, îţi vei suprima pofta de mâncare exagerată şi vei accelera tranzitul intestinal. Vei accelera procesul de eliminare a toxinelor şi vei vedea rezultatele dorite într-un timp relativ bun.

Află care sunt cele mai bune exerciţii pentru abdomenul plat AICI

Combină cafeaua cu uleiul de cocos

Cu siguranţă foloseşti uleiul de cocos pentru a-ţi îngriji pielea, însă acesta are adevărate calităţi şi dacă îl foloseşti intern.

Astfel că dacă vrei să te bucuri de un abdomen plat şi un tranzit bun, alege să pui în cafeaua de dimineaţă în loc de zahăr şi lapte o jumătate de linguriţă de ulei de cocos şi, dacă îţi place, şi o jumătate de linguriţă de unt de caju.

Poţi să prepari cafeaua şi s-o treci printr-un blender ca să amesteci bine ingredientele.

Asigură-te că o serveşti pe stomacul gol şi aşteaptă măcar o oră apoi până la micul dejun. În acest timp este recomandat să bei apă. Tranzitul tău se va activa şi vei căştiga o porţie bună de sănătate.

Înlocuieşte zahărul din cafeaua cu scorţişoară

Un aliat pentru digestia şi silueta ta este scorţişoara. La o ceaşcă normală de cafea adaugă o linguriţă de scorţişoară, o linguriţă de ulei de cocos. Apoi, bucură-te de beneficiile acestei licori matinale.

Începe ziua cu un smoothie

Tot ce trebuie să faci este să amesteci o banană cu o lingură de ulei de cocos, o linguriţă de unt de migdale, o linguriţă de pudră de matcha, 200 grame de cafea, 50 grame de lapte de migdale şi o mână de gheaţă.

Mixează bine aceaste ingrediente şi savurează-le!

Acest smoothie îl poţi consuma de asemenea la ora prânzului. Îţi va oferi un plus de energie pentru restul zilei.