Pătrăţele abdominale nu se obţin deloc uşor iar să le întreţii adesea este şi mai greu. Astfel că dacă faci parte din categoria doritorilor de abdomen plat şi fit ar trebui să te gândeşti de două ori înainte de a consuma aceste alimente.

Ştii şi tu foarte bine că grăsimea abdominală este extrem de încăpăţânată atunci când vrei să scapi de ea, şi din păcate tot în această zonă se depune cel mai uşor ţesutul adipos.

Un prim pas ce ar trebui făcut pentru a combate această problemă este să consumi foarte multă apă, deoarece aceasta ajută la accelerarea metabolismului şi astfel vei reuşi să scapi mai repede de efectul deranjant al colăceilor abdominali.

Dieta, elementul cheie al abdomenului plat

Eşti mare fan lactate? Ar fi cazul să le laşi un pic deoparte sau să diminuezi porţia de lactate consumate, şi asta deoarece, deşi sunt foarte sănătoase ele favorizează apariţia gazelor şi uneori te vei simţi balonat.

Ideal ar fi să înlocuieşti laptele cu iaurtul grecesc la care să adaugi tărâţe de psyllium şi să le consumi dimineaţa după care să bei o cantitate foarte mare de apă astfel încât acestea să se umfle şi să te ajute să îţi elimini reziduurile de la nivelul colonului.

Află care sunt exerciţiile recomandate pentru abdomen AICI

Uită de alimentele procesate

Când zicem procesate ne referim bineînţeles şi la cantitatea mare de cafea, la zahărul rafinat, alcoolul, produsele de tipul fast food.

Dintre toate acestea vei observa că numitorul lor comun este zahărul, imediat cum nu îi vei mai furniza organismului tău zahăr, modificările la nivelul abdomnenului tău vor deveni din ce în ce mai vizibile.

Însă ai grijă să nu pici în extrema cealaltă şi să măreşti consumul de sare sau picant, sarea va favoriza retenţia de apă iar alimentele picante vor irita suficient de mult stomacul.

Nu uita nici faptul că un consum mărit de carbohidraţi îţi va îngreuna extrem de mult procesul de ardere a grăsimii din jurul taliei mai ales.

Astfel că produse precum pizza, pastele, pâinea, ar trebui diminuat şi să te îndrepţi către proteine.

Consumă cât mai multe fructe şi legume

Începe ziua cu o porţie de fructe, alege-le pe cele care au un aport mai mare de apă pentru a te hidrata suficient. Ideal ar fi să te axezi pe citrice mai ales lămâi, pomelo, ananas, portocale.

Spre finalul zilei îndreaptă-te către legume, fie ele în salată sau la grătar şi nu elimina proteina animală sub nicio formă.