Stil de viata&dieta / Nutritie »

Vrei să ai mai multă energie? Ai grijă la alimentație!

Autor: Simona Stănoi | 14 March, 09:15 | 0 comentarii

Dacă ai un program încărcat și ai nevoie de energie pe tot parcursul zilei, un program alimentar bine ales te va ajuta să eviți momentele în care te poți simți fără vlagă.


Banana, sursă bună de carbohidrați

Potrivit nutriționiștilor și antrenorilor de fitness, bananele te ajută să faci față unui program de viața activ sau chiar unui antrenament intens.

Acestea sunt o sursă bună de carbohidrați, potasiu și vitamina B, oferind organismului energia de care are nevoie.

Peștele gras combate oboseala

Peștele gras precum somonul sau tonul reprezintă o sursă bună de proteine, acizi grași și vitamina B, de aceea este recomandat să îl incluzi în dieta ta.

Dacă îl vei consuma zilnic, îi vei asigura organismului cantitatea necesară de Omega-3 și de vitamine – B3, B4, B12, recomandate pentru creșterea nivelului de energie.

Orezul brun, sursă de energie

Orezul brun este mai puțin procesat spre deosebire de cel alb, fiind mai bogat din punct de vedere nutritiv.

Datorită conținutului de fibre, orezul brun are un indice glicemic scăzut, contribuind la reglarea nivelului de zahăr din sânge și la menținerea nivelului energetic pe întreg parcursul zilei.

Ouăle cresc rezistența le efort

Pe lângă senzația de sațietate, ouăle sunt recomandate și pentru a-ți asigura necesarul de energie.

Bogate în proteine, ajută la creșterea rezistenței la efort, mai ales în perioadele solicitante.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »