Stil de viata&dieta / Nutritie »

Trucurile care te ajută să nu te îngrași în preajma sărbătorilor

Autor: Simona Stănoi | 11 December, 13:35 | 0 comentarii

Dacă îți dorești să-ți menții silueta înainte și după perioada sărbătorilor, dar să poți, în același timp, să guști și din bucatele preferate, poți ține cont de câteva sfaturi care îți vor fi de folos.


Nu consuma băuturi cu multe calorii

Alcoolul conține o mulțime de calorii, de aceea, consumat în exces, îți poate aduce 2-3 kg în plus.

Limitează-te la 1-2 pahare de vin în timpul mesei, niciodată pe stomacul gol. De asemenea, trebuie evitate cafeaua și sucurile acidulate.

Nu sări peste micul dejun

Una din cele mai importante reguli care te ajută să îți păstezi silueta sau chiar să slăbești este aceea de a nu sări niciodată peste cea mai importantă masă a zilei - și anume, micul dejun.

Acest obicei te va ține departe de abuzurile alimentare de peste zi. Printre cele mai recomandate alimente pe care le poți consuma la micul dejun se numără cele care conțin proteine, carbohidrați și fibre precum tonul, ouăle, salata.

Ai grijă la combinațiile alimentare

Poate că te-ai gândit ca ar fi o idee bună să înlocuiești dulciurile cu fructele, însă nu este recomandat să le consumi imediat după masă.

În cazul în care ai mâncat cozonac sau prăjituri, e bine să renunți la fructe.

Nicio zi fără sport

Nu e musai să mergi la sala de sport pentru a te menține în formă, ci îți poți face un obicei din a face zilnic mișcare acasă, minimum 15 minute.

Cele mai eficiente exerciții sunt flotările, genuflexiunile, abdomenele, dar poți opta și pentru activități care să te destindă precum dansul sau o plimbare în parc cu bicicleta.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »