Stil de viata&dieta / Diete »

Slăbește cu dieta săracă în carbohidrați

Autor: Simona Stănoi | 12 October, 12:20 | 0 comentarii

Dacă ți-ai propus să scapi cât mai rapid de surplusul de kilograme, dieta săracă în carbohidrați îți vine în ajutor. Aceasta îți permite să consumi o gamă variată de alimente, așa că nu trebuie nicidecum să te înfometezi.


Ce ai voie să consumi

Dacă vrei să ții dieta săracă în carbohidrați, poți include în meniu carne de vită și cât mai multe legume, în toate culorile. Este recomandat consumi zilnic același meniu la mic dejun și la prânz. Printre alimentele recomandate se numără proteinele (ouă, piept de pui, carne de vită, pește), legumele (broccoli, conopida, mazăre, spanac, varză murată, roșii) și leguminoase (fasole, linte, soia).

Alimente strict interzise

Pe parcursul dietei, care durează 7 zile, nu ai voie să consumi deloc produse de patiserie, paste, alimente care conțin zahăr, brânză, orez, fructe și băuturi acidulate.

Consumă cu măsură alimentele preferate

Dacă printre preferințele tale culinare se numără humusul, untul de arahide sau nucile, trebuie să știi că le poți consuma, dar în cantități mici, deoarece au un conținut caloric ridicat. Recomandat este să le consumi în prima parte a zilei, iar seara alimente cât mai ușoare.

Ziua de trișat

Stabilește o zi de trișat, în care poți mânca ce îți dorești, având grijă la cantități, deoarece excesele nu sunt indicate. Poți alege ca această zi să fie în weekend sau pentru ieșirile cu prietenii.

Gustări sănătoase

Dacă vrei să nu îți strici dieta, dar ești pe fugă și nu știi ce să mănânci, ai la dispoziție câteva variante precum ouăle fierte, salata cu ton, smoothie cu legume și semințe de cânepă sau salată cu boabe de fasole.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »