Stil de viata&dieta / Nutritie »

Produse dietetice care îngrașă

Autor: Ramona Liță | 21 July, 16:00 | 2 comentarii

Vara este sezonul dietelor mai light, însă este și perioada în care poți cădea  ușor pradă produselor dietetice care favorizează surplusul de kilograme, efectul invers față de cel propus.


Dacă obișnuiești să mănânci des salate ar trebui să știi că pe lângă faptul că este o masă sănătoasă, te pot ”ajuta” să acumulezi câteva kilograme în plus datorită anumitor ingrediente pe care și tu le folosești.

Una dintre legumele cu multe calități nutriționale este morcovul, însă trebuie să ai grijă la cantitatea pe crae o consumi deoarece acesta îți poate aduce un aport mare de sare, calorii și grăsimi deloc prietenoase cu silueta ta.

Nu combina legumele cu grăsimi

Una dintre cele mai nefaste combinații la care poți apela este să combini untul de arahide cu pâine sau legume bogate în fibre. Și asta deoarece chiar dacă untul de arahide aduce un aport de grăsimi și proteine sănătoase, combinarea lui cu alte alimente nu este tocmai o alegere potrivită.

Pentru micul dejun cea mai bună variantă pare a fi o pastă din humus servită cu ardei gras, sosul de soia negru servit cu legume crude sau un iaurt cu o linguriță de miere și câteva semințe sau nuci pisate.

Cartofii dulci prăjiți

Deși se crede că sunt mult mai sănătoși, mai ales pentru  cantitatea ridicată de beta-caroten care odată ajunsă în organism se transformă în vitamina A, dar îți oferă și aportul necesar zilnic de vitamina D, acid folic, potasiu, fibre. Însă chiar și așa dacă vei alege să gătețti această legumă la abur alături de broccoli, dovlecei sau alte legume, numărul de calorii pe crae ți le va furniza va crește considerabil la fel ca și numărul de grăsimi. Și asta deoarece prin prepararea lor termică își pierd o mare parte din antioxidanții de care dispun.

Salata de crudități rămâne totuși cea mai sănătoasă variantă și asta doar în cazul în care aegi sîă o asezonezi dar cu zeamă de lămâie sau oțet de mere.

Află care sunt efectele secundare ale infuziilor de plante AICI

Ai grijă cât ulei de măsline folosești

Deși conține grăsimi mononesaturate sănătoase care te ajută să ții colesterolul sub control, dacă nu ești prudent cu cantitatea de ulei de măsline consumată efectul pe care îl vei obține va fi exact pe dos. Asigură-te că pui exact atât ulei cât trebuie folosind o pensulă pentru a asezona crnea sau legumele înainte de a le prepara și că nu băltește uleiul în vasele tale.

De altfel atunci când alegi să faci o salată și combini tot mai multe sosuri, ceea ce este garantat este faptul că vei crește și numărul de calorii pe care îl vei consuma.

Cafeaua, între medicament și dependență

Cafeaua sau chiar și ceaiul pot avea efecte adverse asupra sănătății tale dacă nu sunt consumate cu moderație.

O cafea simplă neagră băută zilnic se pare că împiedică apariția diabetului zaharat de tip 2, însă în cazul în care alegi să pui în cafea lapte, frișcă sau zahăr efectul pe care îl vei obține va fi unul plin de calorii nocive pentru sănătatea ta. Chiar dacă produsele dietetice pentru a fi consumate la dietă par a-ți de ajutor, asigură-te că nu conțin conservanți, coloranți și alte zaharuri care să îți pericliteze sănătatea.

Și condimentele îngrașă

Evită să cumperi sosurile gata preparate din comerț, acestea conțin zaharuri și calorii ce vor fi consumate destul de greu de către corpul tău.

Alege să condimentezi carnea cu iaurt în care să adaugi ce condiment uscat vrei tu de la ardei roșu iute până la oregano sau mărar.

Vei obține un gust mult mai bun, mai sănătos și mai ușor de digerat de către aparatul digestiv.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Comentarii »
1 Postat de: Negru Vasilica | 22 July 2017, 00:33
Super-oferta: castiguri acasa. Cautam urgent operatori pe internet. Castigurile sunt foarte motivante. Lucrati acasa la dvs, la calculator, in timpul liber. Asiguram instruire gratuita si de cea mai buna calitate. Trebuie sa aveti varsta de 18 ani si cunostinte minime de navigare pe internet. Cereti acum detalii la adresa de email a unuia dintre coordonatorii echipei noastre: [email protected]
2 Postat de: Victor | 24 July 2017, 18:29
...de cánd má stiu---~80A---dim. , dejunul mi-a fost si
rámáne cacao + lapte + miere (mainou) o ceascá + páine
, mámáligá(mainou)...
humus? lingáilor !
Adauga un comentariu »