Stil de viata&dieta / Nutritie »

Nutriționiștii au explicat cum poți mânca mult și tot să slăbești! Care e secretul!

Autor: A.C. | 26 October, 17:40 | 0 comentarii

Este știrea pe care mulți și-au dorit să o audă: puteți mânca mai mult și totuși să slăbiți. Dar mai întâi, potrivit nutrtiționistului australian Jessica Sepel, ar trebui sa tăiați zaharurile rafinate și îndulcitorii artificiali. 


Ea a spus, de asemenea, că de fapt cheia pentru a face orice tip de schimbare durabilă începe cu o decizie de a vă schimba atitudinea.

"Trebuie să vă schimbați mentalitatea când vine vorba de mâncare. Este vorba despre trecerea de la consumul restrictiv la un aport alimentar echilibrat și abundent".

Explicând principiile fundamentale, Jessica a spus că o dietă sănătoasă a fost construită pe consumul unei serii de macronutrienți. Mai exact, carbohidrați cu eliberare lentă (cum ar fi orez brun, quinoa, ovăz), proteine, grăsimi, fibre și verdețuri.

Potrivit expertului în domeniul sănătății, care a recunoscut anterior că are o ”relație dificilă” cu corpul ei, este de asemenea utilă o modificare a dietei și trebuie să "mănâncăm cu bucurie și atenție".

Și in timp ce asta înseamnă sa spunem la revedere vinovăției și a adopta o abordare mai gentilă, există încă unele alimente pe care Jessica crede cu tărie că trebuie excluse din meniu: zaharurile rafinate și îndulcitorii artificiali.

Este posibil ca mulți dintre noi să începem ziua bine, poate chiar avem și un prânz echilibrat, dar după ora 15:00 să cedăm. Jessica a dezvăluit gustările ei sănătoase care o ajută când vine vorba de păstrarea poftei de zahăr de la mijlocul după-amiezii.

"Merele verzi cu unt de migdale, nuci crude, amestec facut din fructe de padure goji, nuci, seminte si ciocolata neagra, fructe de padure, morcovi si hummus”. 

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »