Stil de viata&dieta / Fitness »

Dă jos burtica prin dietă şi Tae bo

Autor: Simona Nichita | 08 December, 09:55 | 0 comentarii

În ultima perioadă ai avut parte de un adevărat festin culinar, dar ce te faci cu kilogramele care nu iartă pe nimeni şi se depun pe abdomen, coapse sau fese? Pentru o slăbire rapidă şi sănătoasă, Roxana Ionescu a testat exerciţiile Tae bo, în combinaţie cu o dietă.


E bine să apelezi, în perioada imediat următoare, la câteva antrenamente mai solicitante şi la un regim alimentar mai strict. Roxana Ionescu, vedetă la Antena 1, spune că e dependenată de sală şi că se antrenează de cel puţin patru ori pe săptămână.

“Recomand, pentru a scăpa de excesul de kilograme acumulate de-a lungul timpului, o combinaţie foarte eficientă: 4 antrenamente de Tae bo pe săptămână şi o dietă creată special pentru a stimula reducerea stratului adipos”, spune Andreea Zaragiu, instructor de TaeBo.

“Pentru cele mai bune rezultate, ar trebui să participi la patru tipuri diferite de Tae bo. Vei obţine rezultate uimitoare într-un timp foarte scurt, căci într-o oră de antrenament poţi arde până la 900 de kcalorii”.

Lovitura de genunchi

Lucrează coapsa, abdomenul şi spatele. Ţine spatele drept, abdomenul bine încordat şi loveşte cu piciorul scurt şi energic.

Directă

Pentru braţe, spate şi talie. Trunchiul e încordat, picioarele depărtate la nivelul umerilor. Pivotezi pe piciorul din faţă şi, cu abdomenul încordat, roteşti trunchiul spre faţă. În acelaşi timp, braţul loveşte energic în faţă, la nivelul umărului

Pentru picioare

Stai pe laterală cu piciorul de pe sol flexat şi cu trunchiul sprijinit pe antebraţ. Încordează abdomenul şi ridică piciorul de deasupra cu talpa flexată. Apoi, întinsă pe spate, cu picioarele la 90 de grade, ridici umerii şi capul, trăgând puternic din abdomen

Croşeu

Trebuie să ţii abdomenul încordat şi spatele drept, iar lovitura să fie energică şi să pornească din umăr. Pumnul să fie bine încordat

Yoko geri sau lovitura laterală

Abdomenul e încordat. Ridici genunchiul flexat în lateral, la nivelul şoldului, apoi întinzi energic piciorul, în linie cu trunchiul. Bazinul trebuie rotit, paralel cu solul

Un exerciţiu pentru tot corpul

Picioarele depărtate la nivelul umerilor, genunchii flexaţi la 90 de grade. Loveşte scurt şi energic cu braţele

Sporeşte rezistenţa fizică şi reduce stratul adipos

Tae bo e antrenamentul care a revoluţionat lumea sălilor de sport în America. E un program bazat pe o combinaţie dinamică de arte marţiale, paşi de dans aerobic şi elemente de graţie şi elasticitate din balet, ce reuşeşte să modeleze un corp armonios şi zvelt.

Tae bo reprezintă un antrenament cardiovascular complex, prin care se urmăreşte îmbunătăţirea rezistenţei fizice, reducerea stratului adipos şi dezvoltarea armonioasă a musculaturii. Acest tip de antrenament activează metabolismul, susţine procesul de ardere a grăsimilor şi reduce simţitor apetitul preţ de 3-4 ore după antrenament.

"Scapi de 6 kg într-o lună"

“Poţi mânca până la 500 g pe zi din legume verzi şi maximum 200 g de carne slabă (peşte, curcan sau vită), preparată simplu, la grătar sau înăbuşită la abur. Suplimentează cu circa 50 g de nuci şi alune crude. Nu uita nici de fructele de sezon, din care poţi consuma 300 g pe zi. Trebui să consumi două linguri de ulei extravirgin de măsline sau din sâmburi de struguri. Zilnic, poţi mânca un ou, 150 g de brânză slabă şi 300 de g iaurt, kefir sau sana. Limitează-te la 3 felii de pâine neagră pe zi. Urmând acest tip de dietă şi cu cele 4 ore de Tae bo pe săptămână, poţi elimina chiar şi 6 kilograme într-o lună.”

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »