Familia ta / Sarcina »

Cum să-ți controlezi greutatea în sarcină! ”Nu trebuie să mâncăm pentru doi!”

Autor: A.C. | 20 November, 19:35 | 0 comentarii

Multe dintre femeile care rămân însărcinate au tendința de a mânca pentru doi și astfel acumulează kilograme nedorite.


Carmen Brumă a explicat cum a fost experiența ei de femeie gravidă. Vedeta TV a oferit un sfat tuturor viitoarelor mămici: și anume să aibă grijă de alimentația lor pentru a nu avea probleme fătul sau cu silueta după naștere.

”Procesul de revenire după sarcină trebuie să înceapă din prima zi în care ai aflat că ești însărcinată. Eu am slăbit în 10 săptămâni cele 10 kg acumulate în sarcină pentru că am fost foarte atentă când eram gravidă. Dacă mănânci ce trebuie în cele 9 luni de sarcină, revenirea va fi firească. Eu mi-am calculat un regim care a funcționat pentru că am acumulat doar 10 kg cum este și normal și sănătos pentru mama și copil. 

Cu cât lași timpul să treacă cu atât e mai greu să dai jos, nu sunt de acord cu revenirea în 9 luni. Necesitățile calorice ale femeilor care alăptează sunt un pic mai mari, dar asta nu înseamnă că slăbim mai repede dacă alăptăm. Dacă avem un aport suficient de carbohidrați atunci avem o poftă necontrolată de zahăr. Putem avea o regulă să mâncăm doar în anumite zile zahăr de exemplu. În sarcină ești responsabilă pentru doi, dar nu trebuie să mănânci pentru doi” a povestit Carmen Brumă la Antena 1. 

Femeile însărcinate ar trebuie să includă în dieta lor peștele, mai exact somonul, pește care este bogat în acizi grași Omega-3, compuși care ajută la dezvoltarea cerebrală a fătului, sfătuiesc oamenii de știință.

La aceste concluzii au ajuns cercetătorii de la Universitatea Tohuku din Japonia după ce au efectuat mai multe analize în laborator, pe cobai.

În primă fază, specialiștii au dat femelelor cobai să consume alimente bogate în acizi grași Omega-6, dar care aveau un conținut redus de Omega-3. Astfel, rezultatele obținute au arătat că puii acestor femelele aveau o dimensiune mai mică a creierului, spre deosebire de grupul de cobai la care au dat alimente care erau bogate atât în Omega-3, cât și în Omega-6.

Dimensiunea redusă a creierului cobailor se datora în mare parte faptului că balanța acizi grași Omega-3 - Omega-6 nu a fost una echilibrată.

„Important este ca gravida să consume pe perioada sarcinii atât fructe oleaginoase care sunt bogate în acizi grași Omega-6, cât și pește, aliment reunoscut pentru cantitatea mare de Omega-3 pe care o conține“, au precizat cercetătorii care au participat la cercetare.

La fel de bine este ca femeia însărcinată să aleagă sortimementele de pește care nu conțin mercur, cum este somonul, păstravul.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »