Stil de viata&dieta / Diete »

Cum să slăbeşti 3 kilograme în 2 săptămâni! Dieta Mihaelei Bilic

Autor: A.C. | 21 February, 11:20 | 0 comentarii

Din dorința de a scăpa de surplusul de kilograme adesea există riscul să apelăm la diete extreme, însă iată care sunt cele mai bizare trucuri pe care te poți baza astfel încât să ai rezultatul dorit. 


Medicul nutriționist Mihaela Bilic a realizat un meniu care promite slăbirea cu până la 3 kilograme în două săptămâni. Pentru ca rezultatele să fie de durată, regimul trebuie ţinut trei luni, informează Gândul. 

Luni, micul dejun constă într-o cafea, o felie de pâine şi o omletă dintr-un ou şi o felie de şuncă. La prânz, medicul recomandă 200 de grame de muşchi de vită la grătar şi 50 de grame de paste fierte peste care se adaugă o lingură de ulei de măsline. Cina ar trebui să conţină 100 de grame de somon afumat cu o salată de crudităţi, fără maioneză.

Marţi, la micul dejun vom consuma o cafea, un ou fiert, 150 de mililitri de iaurt natural şi o felie de pâine. Dr. Bilic recomandă ca masa de prânz să fie alcătuită dintr-o jumătate de piept de pui la grătar cu patru, cinci linguri de fasole verde fiartă peste care se adaugă un cub de 10 grame de unt. Sea­ra se mănâncă 200 de grame de ficăţei de pui la grătar cu patru linguri de orez fiert şi o salată de varză.

În cea de-a treia zi a săptămânii, miercuri, la mi­cul dejun mâncăm o felie de pâine cu pastă de brânză şi o roşie. Cafeaua nu va lipsi nici în această dimineaţă, spune dr. Bilic. La prânz se recomandă 200 de grame de vită la grătar cu un cartof copt şi o salată de murături. Cina trebuie să fie alcătuită din 150 de grame de pui afumat, tăiat bucăţele, şi o salată mare asortată.

Pentru dimineaţa de joi se recomandă o cafea, un pahar de lapte de 1,5% grăsime şi o felie de pâine cu şuncă. La prânz: 200 de grame de muşchi de porc la grătar cu 4-5 linguri de varză călită şi o felie de pâine. Cina constă în 200 de grame de brânză de vaci cu două linguri de smântână cu 12% grăsime şi patru linguri de mămăligă.

Vineri dimineaţa se va bea un ceai şi să va mânca o felie de pâine unsă cu puţin unt şi gem. Prânzul trebuie să fie alcătuit din paste cu sos de tomate. Seara se mănâncă 200 de grame de peşte la grătar cu 3-4 linguri de legume asortate.

Micul dejun de sâmbătă va fi alcătuit dintr-o cană de lapte cu cereale integrale. La prânz, o ciorbă de văcuţă şi o friptură din piept de pui la grătar cu o salată verde. Cina trebuie să conţină 200 de grame de muşchi de vită la grătar cu 6 ciuperci fripte şi o salată de murături.

Duminică, la micul dejun, vom mânca doi crenvurşti, o lingură de muştar şi o felie de pâine. La prânz se recomandă o ciorbă de pui şi o salată asortată cu o conservă de carne de ton. La cină se mănâncă mozzarella cu o roşie, un cotlet de porc la grătar, 4 linguri de piure de cartofi şi o salată de murături.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »