Stil de viata&dieta / Nutritie »

Combinațiile de alimente care ard grăsimile încă de la micul dejun

Autor: A.C. | 03 December, 10:05 | 0 comentarii

Micul dejun este cea mai importantă masă a zilei, de aceea poți începe să slăbești încă de dimineață.


Aceste alimente, consumate cum trebuie, îți accelerează procesul de pierdere în greutate.

Ouă - Datorită proteinelor, vei simți o senzație de sațietate pentru mai mult timp și vei consuma mai puține calorii de-a lungul zilei.

Unt de arahide - Grăsimile nesaturate, proteinele și zahărul puțin din untul de arahide îți mențin nivelul de zahăr din sânge la un nivel stabil.

Afine - Sunt bogate în fibre și nu conțin zahăr la fel ca alte fructe. Ajută la topirea grăsimilor din corp. Pot reduce creșterea celulelor de grăsime cu până la 73%.

Previne poftele alimentare

Dacă-ți începi dimineața cu o masă bogată în alimente care sunt sursă de substanțe nutritive esențiale (vitamine, minerale, proteine fibre), vei preveni pofta de mâncare pentru alimente nesănătoase și carbohidrați.

Crește nivelul de energie

Trebuie să arzi mai multe calorii pentru un nivel crescut de energie. Pe lângă alimentele pe care trebuie să le mănânci la micul dejun, foarte important este și antrenamentul fizic. Organismul are nevoie de mișcare, mai ales dacă vrei să te menții în formă.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »