Stil de viata&dieta / Diete »

Cele mai comune greșeli de dietă pe care le faci de Sărbători!

Autor: A.C. | 19 November, 20:10 | 0 comentarii

Dacă vreți ca Anul Nou să nu vă aducă și niște kilograme noi, atunci încetați să faceți aceste trei mari greșeli, comune pentru oricine care a fost vreodată la dietă sau a încercat să piardă în greutate, deoarece o să ajungeți mai degrabă să vă îngrășați decât să slăbiți. 


Vă cântăriți în fiecare dimineață

Urcatul pe cântar în fiecare dimineață ar putea părea ca cea mai bună modalitate de a vă urmări greutatea. Dar acest lucru poate fi de fapt rău pentru tine și kilogramele tale. "De obicei, nu recomand să vă cântăriți în fiecare zi, deoarece pot să apară atât de multe schimbări minore [care vă afectează greutatea]", spune nutriționistul Marisa Moore. Și anume, puteți reține apa, ceea ce se va întâmpla dacă mâncați ceva la o petrecere. Problema: Vă veți simți probabil vinovat sau chiar un eșec atunci când vedeți numărul afișat pe cântar, iar aceste sentimente pot avea un efect profund asupra ceea ce ați mâncat și de multe ori asta duce la mâncat în exces. 

Pentru a fi liniștiți, cântăriți-vă o dată pe săptămână. "Asta înseamnă că nu trebuie să vă îngrijorați de greutatea dvs. în fiecare zi, astfel încât vă puteți bucura de Sărbători", spune medicul. Când vă cântăriți, nu vă faceți griji dacă vedeți că aveți două kilograme în plus pentru că este probabil greutatea apei. Dar dacă mai mult decât atât, ar fi indicat să renunțați la gustări. 

Te înfometezi înainte de abundență

Nu este un secret faptul că Sărbătorile sunt o mină de aur când vine vorba de preparete calorice și delicioase. Insa dacă îți vei nota ce ai de gând să mănânci în ziua respectivă, este o primă mișcare ce te va ajuta. Când suntem în familie, avem tendința de a mânca tot ceea ce este la vedere - ceea ce aduce mari șanse să optați pentru bunătăți și cocktailuri.Și înfometatul pe tot parcursul zilei duce, de asemenea, un efect psihologic ciudat: Deoarece nu ați mâncat nimic, vă simțiți îndreptățit să vă bucurați de porțiuni uriașe din orice doriți.

Mai degrabă decât să optați pentru ”totul sau nimic”, încercați o abordare mai moderată. "Mănâncă cât de cât normal, dar totuși tăiați puțin in cantitate", spune Marisa. Luați jumătate din porția obișnuită de orez de la prânz, de exemplu, sau săriți pâinea la ciorbă sau salată.  

Dieta până 1 ianuarie

Parada nesfârșită a oportunităților de junk food dinaintea Sărbătorilor te poate face să-ți impui că vei renunța la mâncarea nesănătoasă și la încercarea de a mânca sănătos până la Anul Nou. Singura problemă? "Odată ce știi că ai exagerat, este nevoie de mai mult timp decât crezi pentru a-ți reveni. Deci, 1 ianuarie se transformă în 15 ianuarie, iar lucrurile nesănătoase devin obiceiuri”. Mâncarea de tip junk vă va face să vă simțiți fizic, mental și emoțional mai rău - ceea ce nu este o modalitate tocmai bună pentru a petrece cea mai minunată perioadă a anului.

Dar cum să împiedicați o serie de evenimente din perioada de vacanță să vă și kilograme în plus? Marisa spune că ar trebui să be bucurăm de alimentele preferate atunci când suntem la o petrecere sau un eveniment special, dar apoi să ne întoarcem la dieta normală. "Revenirea pe drumul cel bun cât mai curând posibil este cheia, pentru că este vorba de obiceiurile pe care le avem", spune nutriționistul.

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »