Ardeiul gras are doar 25 de calorii, 1,9 grame de fibre (100 grame) şi 80% apă. O cantitate de 100 de grame de ardei conţine 125 de mg de vitamina C, adică doza zilnică recomandată, plus 0,80 mg de vitamina B6 şi 0,45 mg de vitamina K. Pe lângă toate acestea ardeiul mai conţine şi potasiu, calciu şi mangan.

Iată de ce este important să îl introducem în hrana noastră zilnică. Ardeiul iute, în schimb, este contraindicat în cazul anumitor afecţiuni: hemoroizi, boli hepatice sau inflamaţii intestinale. În aceste cazuri trebuie evitată condimentarea mâncărurilor cu ardei iute.

Totodată, femeile care alăptează trebuie să excludă din alimentaţia lor această legumă pentru că poate da laptelui un gust neplăcut. Citeşte mai departe câteva dintre beneficiile pe care consumul de ardei iute le are asupra sănătăţii noastre!

1. Reduce riscul de stop cardiac

Ardeiul gras conţine cantităţi importante de vitamina B6 şi acid folic, recomandate pentru prevenirea aterosclerozei, a bolilor de inimă şi a diabetului. Cele două componente sunt foarte importante pentru reducerea nivelului ridicat de homocisteină care provoacă deteriorarea vaselor de sânge, fapt ce duce la apariţia riscului de stop cardiac sau accident vascular cerebral.

Şi ardeiul iute reglează circulaţia sângelui şi favorizează dilatarea vaselor de sânge. În plus, acesta stimulează activitatea inimii şi previne riscul apariţiei atacului cerebral.

Citeşte mai departe pe ANTENA SATELOR