Slăbitul în ritm lent, prin adoptarea unui stil de viaţă sănătos este o opţiune mai bună pe termen lung decât dietele drastice ţinute o perioadă limitată de timp. În cele urmează afli ce schimbări mici te ajută să pierzi în greutate!

Ia un mic-dejun proteic

Mănâncă mai multe proteine, grăsimi bune şi legume care susţin arderea rapidă a grăsimilor. Un mic-dejun bogat în proteine elimină poftele care-ţi ameninţă dieta de slăbit şi creşterea aportului zilnic de calorii.

Mănâncă fără grabă

Mestecatul lent te ajută să-ţi menţii senzaţia de saţietate mai mult timp şi să arzi mai multe calorii într-un timp mai scurt. Foloseşte farfurii mai mici pentru a avea porţii de mâncare mai mici. Renunţă la sursele de zaharuri şi de carbohidraţi care stimulează acumularea de grăsimi

Alege băuturi care susţin arderea grăsimilor

Bea doar o ceaşcă de cafea, de ceai verde sau negru pe zi, pentru a accelera metabolismul. Un pahar de apă luat cu 30 de minute înainte de fiecare masă te va ajuta să mânânci mai puţin, să-ţi păstrezi senzaţia de saţietate mai mult timp şi să ai un aport mai scăzut de calorii.

Somnul te ajută să slăbeşti

Când urmezi un program de slăbit sau când vrei să-ţi schimbi stilul de viaţă, ai grijă să dormi 7-8 ore pe noapte. Privarea de somn este unul dintre factorii de risc ai obezităţii.

Găteşte mai des

Pregăteşte-ţi în casă mâncărurile şi evită alimentele procesate. Acestea din urmă te pot îngrăşa şi-ţi pot creşte foarte mult pofta de mâncare.

Renunţă la băuturile dulci

Ocoleşte băuturile carbogazoase, sucurile din comerţ care pot conţine conservanţi. Chiar dacă pare greu de crezut te pot îngrăşa mai mult decât dulciurile, prăjelile sau grăsimile, deci prin evitatea lor vei slăbi mai uşor.

Nu uita de mişcare!

Ridică greutăţi de 3 ori pe săptămână. Prin crearea de masă musculară, corpul tău va arde calorii într-un ritm alert.