Stil de viata&dieta / Nutritie »

7 sfaturi pentru a combate oboseala cu alimente

19 June, 11:10 | 0 comentarii

Cu consumul ridicat de alimente rafinate, care sunt încărcate cu zahăr, conservanți, coloranți și substanțe chimice, există o mulțime de motive pentru care să vă simțiți obosit, de aceea va aratam in acest articol 7 sfaturi pentru a combate oboseala cu alimente.


Oboseala poate fi, de asemenea, cauzată de alte lucruri, cum ar fi o boală, stresul, lipsa de somn și anemie. De obicei, anemia este cauzată de o lipsă de vitamine și minerale esențiale. Există câteva modalități de mare ajutor pentru a combate oboseala cu alimente, care vă ajută să aveți mai multă energie.

7 sfaturi pentru a combate oboseala cu alimente:


1. Zinc

Fiecare persoană are nevoie de zinc pentru un metabolism energetic. Lipsa de zinc este o deficiență de nutrienți comună care afectează sistemul imunitar. De fapt, nivelul de zinc adecvat ajută la îmbunătățirea sănătății oaselor și de a crește capacitatea aerobică.

Cele mai frecvente semne de deficiență de zinc sunt nivelul de energie scăzut, reducerea apetitului alimentar, acneea, erupțiile cutanate, petele albe de pe unghii, chiar și pierderea părului. Dacă sunteți îngrijorat, cereți ajutor medicului. Cu toate acestea, puteți include, de asemenea, nuci, semințe de dovleac, fulgi de ovăz, carne de pui, carne roșie și fructe de mare în dietă, pentru a îmbunătăți nivelul de zinc.

2. Fier

Unul dintre motivele pentru care apare oboseală este deficitul de fier. Dieta săracă în nutrieni, pierderea de sânge, dar și unele afecțiuni pot provoca anemie și duce la epuizarea nivelului de fier din organism. Asigurați-vă că dieta dumneavoastră include alimente bogate în fier, cum sunt nucile, lintea și semințele de floarea-soarelui. Alimentația este unul dintre cele mai bune moduri de a combate oboseala.

3. Vitamina B12

Vitamina B12 este importantă pentru formarea de celule roșii și un sistem nervos sănătos. Asigurați-vă că inludeți în dietă alimente cu conținut scăzut de grăsimi, produse lactate, pește și ouă. Dacă sunteți vegetarian, puteți opta pentru unele cereale fortificate sau pentru suplimentele care conțin această vitamină.

Mai multe sfaturi pentru a combate oboseala cu alimente poți găsi pe bewoman.ro

Loading...
Comenteaza Tipareste Trimite pe: Yahoo! Messenger
Adauga un comentariu »