Nu poţi slăbi din cauza faptului că ai un metabolism leneş? În cazul în care te confrunţi cu o astfel de problemă, iată câteva alimente pe care, dacă le consumi, vei reuşi să grăbeşti procesul de ardere a grăsimilor.

Peştele

Somonul, tonul şi codul sunt peşti buni pentru consum, întrucât stimulează metabolismul. Ei reprezintă surse de proteine slabe, au puţine calorii şi grăsimi, dar sunt bogaţi în acizi graşi omega-3, care contribuie la buna funcţionare a organismului. Pe lângă consumul de peşte, se poate opta pentru orice tip de carne slabă, deoarece are acelaşi rol de accelerare a ratei metabolice.

Grepfrutul

Consumat înainte de masă, grepfrutul face minuni pentru silueta ta. Pe lângă faptul că este bogat în vitamina C, grepfrutul conţine enzime care contribuie la arderea grăsimilor. De asemenea, un consum regulat de grepfrut poate reduce cantitatea de insulină din corp, încetinind astfel depozitarea grăsimilor.

Merele

Şi ele contribuie la accelerarea metabolismului, insă mai ales atunci când sunt consumate cu tot cu coajă. Merele conţin o substanţă numită pectină care are rolul de a limita cantitatea de grăsime pe care o asimilează corpul.

Ardeiul iute şi scorţişoara

Majoritatea condimentelor sunt recomandate persoanelor care au un metabolism leneş, doar dacă nu suferă de anumite afecţiuni digestive, precum ulcer sau gastrită.

Ardeii iuţi se numără printre cele mai bun alimente condimentate, care accelerează metabolismul. Ei conţin o substanţă numită capsaicină, care determină organismul să ardă mai repede depozitele de grăsime.

De asemenea, un alt condiment bun pentru stimularea metabolismului este scorţişoara. Ea poate fi consumată în combinaţie cu alte alimente, precum iaurt, ceai şi unele fructe (mere, pere etc.)

Broccoli

Bogat în calciu, vitamina C şi fibre, broccoli este o legumă care nu trebuie să lipsească din dieta ta. Consumat în mod constant, broccoli te ajută să scapi de kilogramele nedorite şi să te menţii în formă pentru o lungă perioadă de timp.