Are bobiţele portocalii – deja e semn de betacaroten. E acrişoară... ei, hai, acră de-a binelea – semn că e plină de vitamina C.

Oricine a mâncat cătină nu se poate să nu se fi strâmbat aşa, ca atunci când bea sucul unei lămâi. Daaaar... pe cât e de acră, pe atât e de bună!

Cum să n-o iubeşti? Conţine aminoacizi, betacaroten, zeaxantină, licopen, flavonoide, acizi graşi Omega-3, -6 şi -9, acid tanic, vitaminele B1, B2, K, C, A, E, peste 60 de antioxidanţi, cel puţin 20 de minerale, acid malic, uleiuri şi alţi compuşi bioactivi. Toate astea sunt comoară pentru sănătatea ta.

Cercetări recente au demonstrat că minunata cătină ajută la stimularea activităţii fizice, la prevenţia fibrozei hepatice, la scăderea în greutate şi la îmbunătăţirea activităţii sistemului circulator. În plus, mai are ceva ce nu se găseşte prea des – Omega-7 – un acid gras care face minuni pentru sănătatea pielii şi circulaţia sângelui. S-o luăm pe rând.

Citeşte mai departe şi află 5 reţete care te ajută să vindeci sau să protejezi sănătatea unor organe vitale pentru viaţă!