Pentru a pierde în greutate şi a te menţine sănătoasă ai nevoie de carbohidraţi, vitali pentru astfel de "operaţiuni". Iată care sunt cei mai potriviţi pentru asta.

Fructe

Una dintre cele mai bune surse de carbohidraţi recomandaţi în dietele de pierdere în greutate sunt fructele, în special perele şi merele, deoarece au un conţinut glicemic scăzut. Atât perele, cât şi şi merele au un stimulator metabolic, numit pectină. Fructele combină vitamine, minerale şi carbohidraţi esenţiali pentru pierderea în greutate.

Cartofi dulci

Cartofii dulci sunt o modalitate foarte bună de a furniza corpului tău o mulţime de fibre şi antioxidanţi, ce luptă împotriva celulelor canceroase. Au, de asemenea, beta-caroten şi numeroase alte vitamine. Acest lucru te va ajuta să menţii mai mult timp senzaţia de saţietate.

Ovăz

Are în compoziţe carbohidraţi sănătoşi, care reduc nivelul colesterolului şi te ajută să ai o inimă sănătoasă. Carbohidraţii te menţin sănătoasă şi plină de energie, cu atât mai bine pentru cazurile în care combini dieta şi cu exerciţii fizice. Este important să mănânci fulgii de ovăz dimineaţa, atunci când organismul tău are o mulţime de timp la dispoziţie pentru a arde carbohidraţii.

Află mai multe pe clickpentrufemei.ro