Printre afecţiunile care “nu se înţeleg” cu temperaturile înalte sunt cele cardiovasculare. Alimentaţia are un cuvânt greu de spus la capitolul “sănătatea inimii”.Atenţie ce pui în farfurie dacă vrei ca inima ta să rămână sănătoasă! Specialiştii americani citaţi de site-ului webMD.com ne recomandă 5 alimente încărcate cu nutrienţi care ne protejează “motorul” organismului.

Roşiile conţin licopen, antioxidant care ne protejează de bolile de inimă şi de cancerul la sân. Pentru un efect maxim, ar trebui consumate în stare naturală şi nu în sosuri dulci.

Miezul de nucă este un fruct sănătos care conţine minerale, vitamine şi grăsimi vegetale, bune împotriva colesterolului. Consumat după fiecare masă, împiedică îngroşarea arterelor şi previn bolile de inimă.

Vinul roşu conţine resveratrol, o substanţă care are rol în stoparea modificărilor ce apar la nivelul genelor responsabile de buna funcţionare a inimii.

Fructele de pădure sunt bogate în substanţe antiinflamatorii, care reduc riscul de boli cardiovasculare, dar şi de cancer.

Orezul brun conţine complexul de vitamine B, fibre, magneziu şi potasiu, care întăresc inima şi o feresc de multe afecţiuni.