Din când în când, fiecare dintre noi simte nevoia de a consuma ceva dulce. Cu toţii ştim că dulciurile duc la creşterea în greutate, fapt pentru care îţi venim în ajutor cu câteva alternative sărace în calorii.

1. Consumă un mic dejun sănătos

Persoanele care iau masa de dimineaţă, îşi stăpânesc mult mai bine pofta de dulce, decât cei care sar peste micul dejun. De aceea, nutriţioniştii ne recomandă să luăm masa de dimineaţă în fiecare zi pentru a preveni consumul ulterior de alimente bogate în calorii“goale”, care duc la creşterea în greutate.

2. Mănâncă fructe

Atunci când simţi nevoia să consumi ceva dulce mai bine mănâncă un fruct, două, precum banane, mere, căpşuni, întrucât conţin zahăr natural care îţi va stăpâni pofta de dulce, măcar pentru o perioadă. De asemenea, fibrele din fructe încetinesc absorţia zahărului în sânge.

3. Mestecă gumă

Cercetările arată că guma de mestecat ajută la reducerea poftei de dulce şi suprimă foamea aproape trei ore după masă. Aşadar, dacă nu ai probleme digestive, mestecă gumă atunci când simţi nevoia de a consuma dulciuri sau când îţi este foame înainte de ora la care trebuie să iei masa.

4. Bea ceaiuri din fructe

De asemenea, o alternativă bună este aceea de a bea ceaiuri din fructe, deoarece au un gust uşor dulceag care îţi poate ţine în frâu pofta de dulce. În plus, consumul de ceaiuri te ajută să îţi iei doza necesară de antioxidanţi, fără a acumula calorii.