Uneori, dorinţa de a slăbi ne împinge să facem câteva greşeli nutriţionale, care ne pot sabota planul de slăbit. În cele ce urmează află care sunt cele mai frecvente greşeli pe care le facem în mod constant.

Mănânci frecvent salate

Contrar părerilor tradiţionale, consumul frecvent de salate ar putea fi o alegere greşită, mai ales atunci când vrei să scapi de kilogramele în plus.

Salatele nu conţin suficienţi carbohidraţi care să controleze nivelul hormonilor ce ţin în frâu apetitul. Este de preferat să se consume, mai degrabă, o supă şi un sendviş decât o salată.

Consumi alimente sănătoase în cantităţi mari

Cu toate că pâinea integrală este de preferat în locul celei albe, nu înseamnă că o poţi consuma în cantităţi mari. Acelaşi lucru este valabil şi pentru uleiul de măsline şi nucile care ţin locul alimentelor bogate în grăsimi saturate.

Deşi sunt o alternativă sănătoasă, ele conţin destul de multe calorii, motiv pentru care îţi pot sabota cu uşurinţă dieta.

Iei masa prea devreme

Nutriţioniştii ne sfătuiesc să luăm masa de seară înainte de orele 18.00, însă acest lucru poate fi un obstacol destul de greu de depăşit, mai ales dacă te culci aproape de miezul nopţii.

În tot acest timp vei simţi nevoia să mai mănânci ceva şi, de cele mai multe ori, se întâmplă să consumăm chiar alimente bogate în calorii.

Aşadar, stabileşte-ţi programul de masă în funcţie de ora la care adormi, pentru a evita consumul de alimente bogate în calorii.

Nu iei niciodată o gustare

Decât să mănânci rar şi mult, mai bine mănâncă mai puţin, dar mai des, astfel metabolismul tău va lucra continuu.

Cele mai multe persoane consideră că dacă mănâncă mai rar, vor slăbi mai repede, însă tentaţia de a consuma mult mai multe calorii la o masă este mai mare decât atunci când se optează pentru porţii mici, dar dese.