Te-ai hotărât să ţii o dietă? Dacă da, află că în timpul regimului poţi faci cu uşurinţă greşeli alimentare care să îţi poate pune în pericol silueta.

Mănânci unt de arahide în exces

Untul de arahide este bogat în proteine şi grăsimi sănătoase, dar asta nu înseamnă că trebui să îl consumi în exces.

O lingură de unt de arahide conţine în jur de 94 de calorii, aşadar limitează consumul la 2-3 linguri pe zi. Altfel există un risc destul de mare de a acumula kilograme în plus.

Foloseşti prea mult ulei de măsline

Uleiul de măsline extra virgin este o sursă bună de grăsimi mononesaturate, un tip de grăsimi care contribuie la scăderea colesterolului rău şi la menţinerea inimii sănătoasă.

Însă, atunci când îl foloseşti pentru prepararea mâncărurilor, limitează-te la 1-2 linguri, deoarece ¼ ceaşcă cu ulei de măsline are în jur de 477 calorii şi 54 de grame de grăsime.

Salatele cu dressing, bogate în calorii

Salatele sunt extrem de sănătoase, fiind recomandate în diete, însă doar atunci când sunt consumate fără toppinguri şi sosuri.

Dacă adaugi unei salate brânză şi câteva bucăţele de pui, numărul caloriilor va creşte în mod considerabil.

De aceea, nutriţioniştii ne recomandă să consumăm salate preparate din cât mai multe legume proaspete, la care se poate adăuga puţin ulei de măsline, sare şi suc de lămâie.

Bei cafea în mod constant?

Numeroase studii arată că un consum regulat de cafea este benefic asupra sănătăţii, însă atunci când se consumă în combinaţie cu lapte, frişcă, miere sau siropuri este de două ori mai bogată în calorii decât dacă ar fi consumată simplă.