Ştiai că există anumite alimente care au puterea de a şterge oboseala de pe chip? Te vor ajuta să ai o piele mai fină, vor reduce pungile de sub ochi, dar vor face şi ca neplăcutele cearcăne să fie mai puţin vizibile. Iată care sunt acele alimente care te vor face să arăţi mai puţin obosit!

Alimente care te vor face să arăţi mai puţin obosit - Ceaiul verde

Ceaiul verde este ca un izvor de tinereţe pentru tenul tău. O cercetare a arătat că, datorită conţinutului de polifenoli, ceaiul verde ajută la regenerarea pielii şi la reducerea apariţiei ridurilor.

De asemenea, este şi un bun hidratant pentru piele. Cercetătorii au mai evidenţiat şi faptul că acest ceai stimulează circulaţia sangvină de la nivelul pielii. Este ideal să bei o cană de ceai verde zilnic.

Alimente care te vor face să arăţi mai puţin obosit - Somonul

Un peşte bogat în acizi graşi Omega 3, somonul este un alt aliat de nădejde al tenului tău. Consumă câte o porţie de somon cu legume, de două ori pe săptămână. Aceste grăsimi bune au proprietăţi antiinflamatoare şi ajută la reducerea iritaţiilor de la nivelul pielii. Şi astaxantina, un antioxidant conţinut de somon, are rol de a îmbunătăţi elasticitatea pielii.

Alimente care te vor face să arăţi mai puţin obosit - Spanacul

Are un conţinut sporit de vitamine şi minerale, ceea ce face din spanac una dintre cele mai apreciate verdeţuri ale primăverii. Datorită vitaminei C pe care o conţine, spanacul este ideal pentru menţinerea elasticităţii şi fermităţii pielii, căci ajută la producerea de colagen. De asemenea, are şi un conţinut ridicat de apă, ceea ce îl face ideal pentru hidratarea tenului.

Alimente care te vor face să arăţi mai puţin obosit - Kiwi

Şi kiwi este un aliment excelent pentru tenul tău. Este plin cu vitamina C, ceea ce înseamnă cî reduce inflamaţiile apărute la nivelul pielii, ajutându-te să nu te mai trezeşti cu faţa umflată. Consumă kiwi ori de câte ori poţi.

Un studiu publicat în Jurnalul American de Nutriţie a arătat că femeile care aveau o dietă bogată în fructe şi legume cu un conţinut ridicat de vitamina C aveau un ten cu mai puţine riduri, faţă de femeile care nu includeau în dieta lor astfel de alimente.