Vrei să scapi de kilogramele în plus, dar întregul proces de slăbire ţi se pare obositor şi frustrant? Pe lângă o dietă echilibrată şi câteva exerciţii zilnice, care sunt elementare, există şi alte activităţi care te pot ajuta.

1. Plimbările cu bicicleta

Specialiştii recomandă plimbări zilnice cu bicicleta, care pot optimiza funcţiile metabolismului şi pot reduce numărul kilogramelor acumulate de-a lungul timpului. O zi de pedalat te poate scăpa de maximum 2.000 de calorii.

Specialiştii afirmă că sunt mai indicate plimbările moderate pe bicicletă timp de 30-40 de minute, care ard în medie 250 de calorii şi care nu ne forţează musculatura.

Aceste plimbări uşoare şi plăcute pot fi o alternativă pentru exerciţiile fizice grele, deoarece efectele sunt cam aceleaşi, chiar dacă efortul depus este mai mic.

În consecinţă, creierul se va oxigena, funcţionând mai bine şi vei preveni din timp boli grave, precum Alzheimer sau Parkinson.

2. Curăţenia generală în casă

Chiar dacă sunt obositoare, treburile gospodăreşti sunt absolut necesare şi, pe deasupra, ard foarte multe calorii.

Pe baza unui studiu internaţional recent, s-a ajuns la concluzia că activităţile casnice pot fi la fel de eficiente ca şi exerciţiile fizice.

De exemplu, spălarea podelelor timp de 30 de minute poate elimina 150 de calorii, pe când activităţile mai plăcute, cum ar fi gătitul, ard în medie 40 de calorii. Cele mai eficiente activităţi par a fi mutatul mobilei (280 de calorii) şi curăţarea covoarelor (200 de calorii).

3. Dansurile latino

Pe lângă faptul că te binedispune şi îţi îmbunătăţeşte activitatea cardiovasculară, dansul contribuie la eliminarea toxinelor şi la arderea rapidă a caloriilor. Este indicat să îţi realizezi acasă propriul program de dans.

Specialiştii recomandă genul latino ca fiind cel mai indicat când vrei să slăbeşti, fiindcă implică eforturi relativ mai mari decât alte genuri. Pe lângă procesul de menţinere a greutăţii, dansul este recunoscut pentru reducerea stresului şi pentru îmbunătăţirea structurii osoase şi a tonusului muscular.

4. Partidele de sex

Trei partide de sex pe săptămână pot arde până la 3.000 de calorii, se arată într-un studiu american. La acest număr de calorii consumate poţi ajunge dacă ai orgasm, pe când un orgasm mimat te va face să consumi doar 400 de calorii.

De asemenea, relaţiile sexuale cresc nivelul de anticorpi, stimulând astfel sistemul imunitar, şi alungă stresul.